موسیقی ایده آل – محمد کردی : فرزاد فرزین هنرمند محبوب و پرمخاطب موسیقی کشورمان که کنسرت هایش همواره متفاوت است و با استقبال خوبی مواجه می شود ، این بار هم با برنامه ای ویژه به استقبال هواداران خود رفت . 

از همان ابتدای شروع فروش بلیط این کنسرت که کنسرت « نوستالژی » لقب گرفته بود هواداران قدیمی فرزاد فرزین به تب و تاب افتادند تا شاید با اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز ، یاد روزهای گذشته و شنیدن قطعات نوستالژی خود از خواننده محبوب خود کنند.

۲۳ خرداد ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین بود.

پس از تاخیر نیم ساعته سرانجام تیزر ابتدایی کنسرت های فرزاد فرزین پخش شد. همه منتظر بودند تا اتفاق ویژه این کنسرت را مشاهده کنند.

اینتروی قطعه ی « شراره » از نخستین آلبوم فرزین که به همین نام بود پخش شد.در دکور قرار داده شده روی صحنه ، فرزاد فرزین با ظاهر ۲۳ سالگی خودش ظاهر شد و شروع به اجرای این قطعه کرد ؛ پس از مدتی شخص دیگری در کنار وی قرار گرفت و به اجرای ادامه ی این قطعه پرداخت ! او کسی نبود جز فرزاد فرزین در آستانه سن ۳۹ سالگی ! با این اوپنینگ جذاب انرژی بی نظیری به سالن تزریق شد و تا انتهای این قطعه هواداران این قطعه را همخوانی می کردند.فرزین اعلام کرد که با گریم خود را شبیه به سال های آغازین فعالیت خود کرده بود و این ویدئو ۴-۵ روز قبل از اجرای این کنسرت ضبط شده بود.

« پشت صحته » قطعه ی بعدی بود که اجرا شد و پس از آن قطعات « کجا دنبالت بگردم » ، « میدونم » ، « اقیانوس » ، « شانس » ، « خرابش کردی » ، « عاشقانه » ، « بیا بیا » ، « بچه » ، « یه خواهش » ، « جذاب » ، « روزای تاریک » و « احساس من » اجرا شد.

مهران خلیلی ( گیتار الکتریک ) رهبری ارکستر فرزین را عهده دار بود و در کنار وی مهرداد معافی ( گیتار آکوستیک و الکتریک ) ، احمد امین پور ( پرکاشن ) ، سعید شعبانی ( ساکسوفون ) ، هومن صلاحی ( گیتار باس ) ، سهیل چرچی ( کیبورد ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) و امین کاظمی ( درامز ) به هنرنمایی پرداختند.

الهام پاوه نژاد از جمله مهمانان سانس اول این کنسرت بود.

موسسه فرهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت خانم کاویانی برگزار کننده این کنسرت بود و رسول ترابی تهیه کنندگی این کنسرت را بر عهده داشت.

فرزاد فرزین در این کنسرت اعلام کرد که سریال « مانکن » با نقش آفرینی خودش از تیر ماه منتشر خواهد شد و او چند قطعه را برای این سریال ساخته است.

« کیوان ملک مطیعی » کارگردانی این کنسرت را بر عهده داشت.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مریم نجفی » مشاهده می نمایید.

« 2 از 4 »

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.