موسیقی ایده آل – محمد کردی : فرزاد فرزین خواننده پرسابقه و البته پرطرفدار موسیقی کشورمان که کنسرت هایش همواره به متفاوت بودن مشهور است در جدید ترین پرفورمنس خود آدم فضایی ها را به زمین آورد !

این کنسرت طی شب های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار شد که شب اول به قطعات عاشقانه و اسلو اختصاص داشت و شب دوم به قطعات ریتمیک و پرانرژی تر ؛ گزارش موسیقی ایده آل از شب اول این کنسرت را میخوانید :

در ابتدای این کنسرت ریمیکسی از قطعات فرزین پخش شد و با معرفی و نقش بستن نام هر نوازنده بر روی ال ای دی های سالن ، آن نوازنده به روی سن می آمد.

پس از ورود نوازندگان کلیپی پخش شد که در آن فرزاد فرزین را در « وسط ناکجا اباد » (Middle Of Nowhere ) نشان می داد که به نظر در سیاره ای دور افتاده و ناشناخته می آمد.فرزین از میان ستاره ها عبور می کرد تا این که به یک صندلی عجیب و غریب رسید و بر روی آن نشست . طی فعل و انفعالاتی فرزین دچار حادثه ای می شود و کلیپ قطع می شود. در این هنگام ادم فضایی ها پا به روی استیج می گذارند و طی یک حرکت عجیب فرزاد فرزین رو بر روی صندلی ای که بر روی استیج قرار داشت ظاهر می کنند.این آغاز گر شب پر هیجان فرزین و هوادارانش بود.

قطعه ی « دوریت » نخستین قطعه ای بود که فرزاد فرزین پس از پا گذاشتن به کره زمین (!) اجرا کرد.

سپس چیدمان صحنه عوض شد و نوازندگان به همراه خواننده بر روی صندلی نشستند و قطعاتی همچون « دونه دونه » ، « دیوونه » ، « دل من » ، « عاشقانه » و « کی میتونه » را به صورت آکوستیک اجرا کردند که با استقبال و همخوانی خوب حاضرین در سالن همراه شد.فرزین در مورد این قسمت از برنامه گفت : « همیشه دوست داشتم یکبار به دور از هیاهوی نور و رنگ و شو به اجرای قطعات خاطره انگیز بپردازم که خداروشکر امشب فرصت آن پیش آمد ».

نوازندگان در جای اصلی خود قرار گرفتند و در ادامه قطعات « اقیانوس » ، « کوچه ها » ، « کجا دنبالت بگردم » ، « عاشقت شدم » ، « ماه عسل » ، « یه خواهش » و « روزای تاریک » اجرا شد .

فرزین در این اجرا اعلام کرد که طی ۱۰ الی ۱۲ روز آینده قطعه ی جدیدی را منتشر خواهد کرد.

مهران خلیلی ( گیتار الکتریک و رهبر ارکستر ) ، مهرداد معافی ( گیتار آکوستیک و الکتریک ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) ، احمد امین پور ( پرکاشن ) ، امین کاظمی ( درامز ) ، محمد شاکر ( کیبورد ) ، آرمن کشیشی ( گیتار نایلون ) رضا آذرتجات ( ترومپت ) و هومن صلاحی ( گیتار باس ) گروه ارکستر فرزاد فرزین را در این اجرا تشکیل می دادند.

امیر مقاره ، عماد طغرایی ، مانی رهنما و صبا راد از جمله مهمانان این شب بودند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوی دوران به مدیریت خانم کاویانی و تهیه کنندگی « رسول ترابی » برگزار شد.

« کیوان ملک مطیعی » نیز کارگردانی این کنسرت را بر عهده داشت.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مریم نجفی » مشاهده می نمایید.

« 1 از 6 »

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.