موسیقی ایده آل : کنسرت تمدیدی فرزاد فرزین شامگاه ۳ بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد . 

این کنسرت که « ستاره ها » نام دارد پیش از این طی شب های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار شده بود و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود.

در ابتدای این کنسرت ریمیکسی از قطعات فرزین پخش شد و با معرفی و نقش بستن نام هر نوازنده بر روی ال ای دی های سالن ، آن نوازنده به روی سن می آمد.
پس از ورود نوازندگان کلیپی پخش شد که در آن فرزاد فرزین را در « وسط ناکجا اباد » (Middle Of Nowhere ) نشان می داد که به نظر در سیاره ای دور افتاده و ناشناخته می آمد.فرزین از میان ستاره ها عبور می کرد تا این که به یک صندلی عجیب و غریب رسید و بر روی آن نشست . طی فعل و انفعالاتی فرزین دچار حادثه ای می شود و کلیپ قطع می شود. در این هنگام ادم فضایی ها پا به روی استیج می گذارند و طی یک حرکت عجیب فرزاد فرزین رو بر روی صندلی ای که بر روی استیج قرار داشت ظاهر می کنند.این آغاز گر شب پر هیجان فرزین و هوادارانش بود.

مهران خلیلی ( گیتار الکتریک و رهبر ارکستر ) ، مهرداد معافی ( گیتار آکوستیک و الکتریک ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) ، احمد امین پور ( پرکاشن ) ، امین کاظمی ( درامز ) ، محمد شاکر ( کیبورد )  و هومن صلاحی ( گیتار باس ) گروه ارکستر فرزاد فرزین را در این اجرا تشکیل می دادند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوی دوران به مدیریت خانم کاویانی و تهیه کنندگی « رسول ترابی » برگزار شد.
« کیوان ملک مطیعی » نیز کارگردانی این کنسرت را بر عهده داشت.

این کنسرت برای بار سوم در تاریخ سیزدهم اسفند ماه تمدید شده است.
در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مریم نجفی » مشاهده می نمایید.

« 1 از 2 »

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.