موسیقی ایده آل : خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» در تاریخ ۷ و ۸ اسفند ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش موسیقی ما ، حامی که ماه گذشته کنسرت «یلدای حامی» را در همین سالن روی صحنه برده بود، درباره جدیدترین اجرای خود معتقد است: «در این کنسرت قرار بود با هفت نفر برنده مسترکلاس آوازى که پارسال برگزار شد شرکت کنیم. قرار بود در کنسرت آذر ماه این اتفاق بیفتد. برای کنسرت ٧ و ٨ اسفند ماه هم که مجوز گرفتم و قرار بود بچه ها مشترکا روی استیج بخوانند که هنوز قطعه موسیقى باکلامى که قرار بود ضبط کنیم آماده نبود. به هر ترتیب قرار شده که در این کنسرت روی استیج نباشند و در کنسرت بعدی روی این پروژه عملی شود. علاوه بر این قرار بود من با مهدی محمدی یک قطعه در کنسرت اسفند ماه بخوانم و به دلیل اینکه مجوز آن هنوز صادر نشده است ایشان هم برای این کنسرت روی استیج نمی آید. قرار است باز هم قطعاتی که مردم با آن خاطره داشته و دوستشان دارند در این کنسرت خوانده شود. همچنین قطعه جدیدی که قرار بود دو ماه پیش منتشر شود ولی با قانون جدید ارشاد منتشر نشد را در این کنسرت اجرا می کنم. حال و هوای اجرای ۷ و ۸ اسفند شبیه به کنسرت های قبلی است و شباهتی که با کنسرت های قبلی من دارد این است که تغییرى در ارکستر و سازبندى قطعات ایجاد نشده. تهیه کنندگان این کنسرت در شرکت “کامیاب بهاران” هم کارشان را خوب بلدند و در بهترین حالت همه چیز را مدیریت کرده اند. با همدگیر به تعاملاتی رسیدیم و فکر می کنم یک سال آینده را ما می توانیم کنار هم کار کنیم. با توجه به بلیت فروشی خوب و واکنش های خوبی که از اجراهای قبلی گرفتم سعی کردیم همه چیز شبیه به اجرای قبلی باشد. به دلیل نتیجه خوبی که قبلا گرفتیم سعی می کنیم که همه اتفاقات مشابه قبل باشد.»

حامی همچنین درباره اجرای قطعات قدیمی تر که مردم با آنها خاطره دارند نیز گفت: «اگر بخواهیم درصد بگیریم از هر صد نفر ممکن است یکی دو نفر یا ده نفر راضی نباشند. و اینکه ما در اجرا هم درمورد زمان و هم درمورد اجرای قطعات محدودیت داریم. تجربه من در کنسرت های قبلی می گوید مردم قطعاتی را می پسندند که با آن خاطره دارند. گاهی خواننده این کار را نمی کند و آلبوم جدید و قطعات جدیدش را روی استیج می برد که من این کار را در سال های اخیرم انجام داده ام و قطعات تازه منتشر شده را خواندم. کنسرت قبلی من هم با قطعه “زمستون” که تازه منتشر شده بود آغاز شد و من نمی دانم منظور چیست. من از هر آلبوم که منتشر شده بود چند قطعه اجرا کردم. مضاف بر اینکه از آلبوم ” دو نیمه رویا” که نسبت به قطعات جدیدم درخواست بیشتری داشت ۴ قطعه اجرا کردم. چون می دیدم که در کنسرت های قبلی از این آلبوم دو قطعه اجرا کردم و به همین دلیل دو قطعه دیگر از این آلبوم اضافه کردم. این را هم اضافه می کنم که اگر ۵۱ درصد مردم از من راضی باشند یعنی من کارم را به خوبی انجام داده ام.اما من مطمئنم که در کنسرت آذر ماه تقریبن ٩٠ درصد مخاطبانم راضی هستند . قبلا بخاطر کاستی هایی که در تیم اجرایی و برگزار کنندگان کنسرت و تبلیغات وجود داشت من خیلی راضی نبودم و حتی طرفدارانم نسبت به این درصدی که گفتم بیشتر ناراضی بودند اما در کنسرت اذر بیشتر مردم راضی بودند و موزیکی که روی استیج بردم به دلیل تمرین ها و برنامه ریزی درست از همیشه تمیزتر بود و خودم هم به نسبت سال های قبل بهترین اجرا را داشتم. برای کنسرت اسفند هم کارهای جدیدم را می خوانم و می خواهم به آلبوم “دو نیمه رویا” بیشتر تکیه کنم تا به هر ترتیب مردم راضی باشند.»

این خواننده در انتهای صحبت های خود نیز درباه انتشار قطعات و آثار جدیدش در اواخر امسال و سال آینده نیز گفت: «حتما این اتفاق می افتد و تک آهنگ ها را منتشر می کنم. در سال آینده قطعات جدید من حتما بیشتر خواهد شد. من در ابتدا برای حضور در بازار انتشار تک قطعات که هیچ بازگشت مالی ای نداشت، مخالف بودم اما اکنون با شناخت طرفدارانم و انرژی زیادی که برای من می گذارند به خصوص در کنسرت قبلی که از شهرستان هم برای اجرای من آمده بودند تصمیم گرفتم که بیشتر به موسیقی و طرفدارانم فکر کنم و حتما برای آن ها با انتشار تک آهنگ و آلبومم انرژی بیشتری خواهم گذاشت.»

گفتنی ست کنسرت حامی در تاریخ ۷ و ۸ اسفند در تهران و تالار وحدت به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی ؟«علی حق شناس» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز از طریق سایت های معتبر آغاز شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.