موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی : حامی شامگاه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ با ارکستری جدید به استقبال هواداران خود رفت تا اجرایی دلنشین و به یاد ماندنی هم برای خود و هم برای هواداران خود داشته باشد.
در ابتدا صدا بردار سالن میلاد با پخش آهنگ ” از تو هیچ وقت نمی رنجم” هواداران “حامی” را آماده اجرای این خواننده خوش صدا و هنرمند کرد.
در ادامه برای شروع رسمی کنسرت “رضا تاجبخش” و ” حسن فراهانی” روی سن حاضر شدند تا با حسی زیبا و تنظیمی ملایم،”حمید حامی” اولین قطعه یعنی “سوگند” را تقدیم به هوادارانش کند.
پس از خوش آمد گویی و در ادامه این کنسرت “حمید حامی” قطعات “سفر”،”نبودی نبودم”،”خداحافظ”،”ماهی دلتنگ”،”زمستون”،”یاد من باش”،”چشمای تو”،”لالایی”،”غزل”،”گل مینا”،”لیلای من کو”،”دلم گرفت” را با همراهی صدای هوادارانش اجرا کرد و در پایان به عنوان آخرین قطعه، ترکیبی از چند قطعه خود را با تنظیمی پر انرژی اجرا کرد.البته بعد از این آهنگ قصد جرای “سیاه و سپید” را هم داشت که به دلیل اتمام وقت از اجرای این آهنگ جلوگیری شد.
یکی از نکات جالب این کنسرت که نشانگر حرکت “حامی” به سمت تغییر می باشد اجرای آهنگ ۸&6 “چشمای تو” با تنظیمی شاد و پر انرژی و صحنه گردانی خوب “حامی” بود که با استقبال هوادارانش همراه بود.
یکی دیگر از تغییرات “حامی” ارکستر جدیدش بود که قبل از همکاری با این خواننده،با “محسن یگانه” همکاری داشتند و بر خلاف انتظار هواداران “حامی” و کنسرت های گذشته فضای موسیقی پاپ بر این کنسرت حاکم بود.
لازم به ذکر است که قرار بر این بود تا برگزیدگان مستر کلاس حامی نیز در این کنسرت در کنار “حامی” اجرایی داشته باشند که فضای مستر کلاس را به مسابقه تبدیل کرده بود ولی متاسفانه در این کنسرت این اتفاق رخ نداد و حرفی هم در رابطه با این موضوع گفته نشد.
“بابک صحرایی”،”بهاره رهنما”،”داریوش صالح‌پور”، “امیرعباس گلاب”،”مهدی محمدی”، “بیژن سخن‌سنج”، “هدی زین‌العابدین”، “امیرعباس حسن‌زاده”، “حامد سلگی”، “هومن جوادی”، “علی فرهنگی”، “نیکان” و “سپهرداد یمینی” مهمانان این کنسرت بودند که “حمید حامی” به معرفی آن ها پرداخت.
در این کنسرت رضا تاجبخش (پیانو)، عمادرضا نکویی (ویولن)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، بابک مالکی‌فر (گیتار الکتریک)، مجید برومند (گیتار بیس)، رضا لمعانی (گیتار کلاسیک)، علیرضا جعفریه (گیتار آکوستیک)، رامین زواری (درامز)، سعید برادران (پرکاشن)، فرید موسوی (کیبورد) و ترانه پوریوسف (فلوت) ارکستر جدید “حمید حامی” را به رهبری “علی ثابت” تشکیل می دادند که البته نبود “علی ثابت” روی سن و حتی نبود ایشان در سالن کمی سوال برانگیز بود.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « اکسیر نوین » به مدیریت « محمدرضا خانزاده » به روی صحنه رفت.

در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین « گلشن قربانیان » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.