موسیقی ایده آل – محمد کردی : کامران رسول زاده ، شاعر و ترانه سرا و آهنگساز و خواننده بسیار خوب کشورمان که مخاطبین زیادی را به آثار خود جذب کرده است ، بعد از چندین ماه دوری از صحنه در تاریخ ۸ بهمن ماه در دو سانس و در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه خواهد رفت.

رسول زاده در مورد این کنسرت به خبرنگار ایده آل گفت : « پس از مدت ها قرار است یا هواداران و مخاطبین عزیزم در تاریخ ۸ بهمن ماه و در سالن ایوان شمس دیدار داشته باشم ، بسیار از این اتفاق خوشحالم . این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « آوای کامران » که مدیریت آن بر عهده خودم است برگزار می شود.در این کنسرت به اجرای چند قطعه جدید خواهیم پرداخت ، تک آهنگ هایی که چندی پیش منتشر کردم و فرصت اجرای آن ها پیش نیامد را اجرا خواهم کرد . همچنین یک قطعه ی جدید نیز با نام « زمستون زمستون به تو عاشقم » در دست تهیه و تدارک داریم که تا قبل کنسرت آن را منتشر خواهیم کرد. در واقع می توانم بگویم این کنسرت با تم عاشقانه ی زمستانی برگزار خواهد شد و امیدوارم که بتوانم مخاطبین را راضی کنم. همچنین همانند گذشته « آرمان مهربان » رهبر ارکستر من در این کنسرت خواهد بود.»

وی همچنین در مورد قطع همکاری با شرکت « اکسیر نوین » اظهار داشت : « من و جناب آقای خانزاده با یکدیگر توافق کردیم که چون من موسسه فرهنگی خودم را تاسیس کرده ام فعالیت های مربوط به خودم را در موسسه خودم انجام دهم اما خب ارتباط من با شرکت اکسیر نوین قطع نشده است و چند پروژه مشترک با همکاری هم در دست انجام داریم. »

مولف کتاب « کوتاه بیا ، عمرم به نیامدنت قد نمی دهد » در مورد کتاب جدید خود گفت : « دو کتاب جدید در دست انتشار دارم که ویرایش نهایی آن ها انجام شده است و هفته آینده برای اخد مجوز های لازمه آن ها را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم فرستاد. »

او همچنین در مورد آلبوم جدید خود نیز اشاره کرد که : « در حال تهیه و تدارک آلبوم جدید هستیم و فکر می کنم که اوایل سال آینده آن را روانه بازار موسیقی کنیم . » 

شایان ذکر است که فروش بلیط کنسرت ۸ بهمن کامران رسول زاده از ساعت ۱۶ امروز ۲۲ دی ماه از سامانه ایران کنسرت آغاز خواهد شد.

photo_2017-01-11_13-52-19

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.