موسیقی ایده آل : کانون ادبی زمستان روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ پنجمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را با حضور اساتید برجسته در این زمینه برگزار کرد

در قسمت اول این مراسم که به شعرخوانی اساتید اختصاص داده شده بود اکبر آزاد، حامد ابراهیم پور، مهدی استاد احمد، علیرضا بدیع، ارمغان بهداروند، سامی تحصیلداری، پیمان سلیمانی، اسداله شعبانی، آرش شفاعی، حمیدرضا شکارسری، محمد علی شیرازی، جلیل صفربیگی، حمیدرضا صمدی، هرمز علیپور، عبدالجبار کاکایی، کبری موسوی، مهدی موسوی میرکلایی؛ محمد سعید میرزایی و سابیر هاکا به شعر خوانی پرداختند.

در ادامه محمدرضا عیوضی به همراه گروهش به اجرای موسیقی زنده پرداخت و در بخش آخر برنامه امیر عباس گلاب برای حاضران در سالن‌ موسیقی زنده اجرا کرد.

همچنین در این همایش از گلاب آدینه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در طی این مراسم کلیپی از زنده یاد افشین یداللهی که در جلسات قبلی کانون ادبی زمستان حضور داشت تهیه شده بود و برای حاضرین در سالن پخش شد.
.
کانون ادبی زمستان با مدیریت سجاد عزیزی آرام روز سه شنبه هر هفته را به برگزاری جلسات نقد و بررسی شعر و ترانه با حضور شاعران، هنرمندان و علاقه‌مندان ادبیات اختصاص داده است و اکنون مدت یازده سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. محل برگزاری برنامه‌های کانون ادبی زمستان، سالن اشراق تالار ایوان شمس به نشانی میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان است.

تصاویری از این برنامه را از نگاه دوربین « محمد امینی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.