موسیقی ایده آل-عاطفه احمدزاده: پدرام کشتکار که مدتی است در حال تهیه اولین آلبوم خود در مقام خواننده است، در گفتگو با موسیقی ایده آل درباره مشکلات پیش آمده در روند ساخت آلبوم و علت طولانی شدن روند آن توضیح داد.

پدارم کشتکار در رابطه با آلبوم خود و فرایند تهیه آن گفت: « الان نزدیک به هشت ماه است که این آلبوم در مرحله میکس و مسترینگ است. خوشبختانه آلبوم من به راحتی مجوز گرفت و از این نظر هیچ مشکلی نداشتم، اما به خاطر بدقولی یکی از دوستانی که میکس و مستر آلبوم بر عهده او بود، این مرحله هشت ماه طول کشیده است.تمام مشکل من به خاطر این بدقولی ها است، چون اگر این مسئله به وجود نمی آمد من آلبوم را در اردیبهشت ماه تحویل شرکت می دادم. من به شدت از این موضوع ناراحت هستم و مطمئن باشید نام این فرد را در تلویزیون اعلام خواهم کرد!»

وی در رابطه با جزییات آلبوم خود گفت:« الان به دلیل مشکلاتی که پیش آمده جزییات را اعلام نمی کنم. می دانم که پس از انتشار عده ای علیه آن جبهه خواهند گرفت و برخی هم آن را دوست خواهند داشت. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شوند. در این صورت فکر می کنم شهریور ماه آلبوم را تحویل شرکت بدهم. در رابطه با تاریخ انتشار نیز شرکت تصمیم خواهد گرفت.»

منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.