موسیقی ایده آل-عاطفه احمدزاده: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نهم مرداد ماه پس از بیش از یک سال در دو سانس میزبان مهدی یراحی و هوادارانش بود.

مهدی یراحی برای اولین بار پس از انتشار آلبوم موفق "مثل مجسمه" و پس از گذشت بیش از یک سال از آخرین اجرا در تهران، نهم مرداد ماه در میان استقبال هوادارانش در دو سانس به تهیه کنندگی "مهدی کرد" روی صحنه رفت. در این اجرا نیما رمضان به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک،سیامک فتحی نیا نوازنده ساکسیفون، حامد حمیدزاده نوازنده گیتار بیس، عادل روح نواز نوازنده گیتار الکتریک، اکبر شهریاری نوازنده پرکاشن، مهرداد احمدزاده نوازنده کیبورد و همخوان، مهبد شفیعی نژاد نوازنده کیبورد، مجید رضاپور درامر و امیر فقیه به عنوان سینت سایز سمپلر مهدی یراحی را همراهی کردند.

یراحی در شب پرشور دیدار دوباره با هوادارانش قطعات "باید می شناختیم همو"، "آشوب"، " مثل مجسمه"، "سال درد"، " انفرادی"، "آخرین اسیر" ،"اشتباه"، "بهونه" و "شونه های تو" از آلبوم " مثل مجسمه" و قطعات "امپراطور"،"دیدار"، "عطر تو"، "امشبم گذشت"، "مهم اینه"، "منو رها کن"، "هر جای دنیایی"، "از خودت خبر بیار"، "غزال"، " من علمک" و "باور نکن" را از دو آلبوم پیشین اجرا کرد که در این بین قطعات  "آخرین اسیر"، " مثل مجسمه"،" انفرادی" و "هر جای دنیایی" با استقبال بی نظیر هوادارن همراه بود.

مهمانان ویژه:

در سانس اول هنرمندانی چون گلاره عباسی، رضا غفاری، ساره بیات، حمید صفت، ترانه مکرم، ایمان قیاسی، علی بحرینی، شهاب رمضان، کوشان حداد، مهران عباسی، محمد شعبانی، سارا رسول زاده و محسن افشانی میهمان مهدی یراحی بودند. و اما در سانس دوم که عوامل آلبوم مثل مجسمه میهمانان ویژه مهدی یراحی بودند، می توان به حضور روزبه بمانی، رستاک حلاج، امیرعلی بهادری، مونا برزویی،سعید زمانی، معین راهبر، احسان علیخانی، فرید ناصری، زهرا عاملی، مهدی احمدوند و محمد فلاحی اشاره کرد. اما شاید بتوان گفت که ویژه ترین میهمان مهدی یراحی در این شب پدرش بود که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

حواشی:

همه اعضای ارکستر تیشرت هایی با طرح ویژه کاور داخلی آلبوم مثل مجسمه به تن داشتند.

در هنگام اجرای قطعه هر جای دنیایی " توحید نوری" به عنوان تک نواز پیانو و هنگام اجرای قطعات عربی "مینو قاسم پور" تک نواز ساز قانون به روی صحنه آمدند و یراحی را همراهی کردند که شور و حال خاصی را در فضای سالن به وجود آورد.

در بخشی از اجرا مهدی یراحی از مرحوم مرتضی پاشایی یاد کرد و گفت: " آخرین باری که در کنسرت کسی حضور داشتم کنسرت مرتضی بود و آخرین کنسرتی که مرتضی حضور داشت هم کنسرت ۲۲ اردیبهشت من بود، آن شب خیلی ویژه مرتضی را تشویق کردید، حالا هم طوری او را تشویق کنید که صدای دست هایتان را بشنود."

در سانس اول دقایقی به دلیل آن چه که "نقص فنی صدا" عنوان شد، اجرا قطع شد. مشکلی که پیش از این در صدابرداری کنسرت برخی خوانندگان دیگر هم رخ داده بود و کم کم دارد به یک اپیدمی در کنسرت خواننگان پاپ تبدیل می شود.

در ادامه می توانید عکس های اختصاصی سجاد چلمبری را از سانس اول این اجرا مشاهده کنید.

 

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.