نگاهی به تمرینات علی لهراسبی برای کنسرت جدید!

موسیقی ایده آل-مریم رفایی:  «علی لهراسبی» خواننده خوش آوازه موسیقی پاپ کشورمان به همراه گروهش به رهبری «فربد یزدانفر» در تدارک برگزاری کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران است و تمرینات گروه ارکستر این خواننده این روزها در جریان است.

اعضای ارکستر متشکل از: فربد یزدانفر(رهبر ارکستر، نوازنده کیبورد و پیانو)، بهزاد اشعاری(درامز)، امین قیاسی(پرکاشن)، محمدرضا رجب زاده(پرکاشن)، عبدالحمید یزدانفر(باس)، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، رضا لمانی(گیتار اسپانیش)، مجید ترکاشوند(ساکسیفون)، حسین شریفی(ترومبون)، رضا آذرنژاد(ترومپت)، سینا ذکایی(فلوت)، پیمان جوینده(کیبورد)، اشکان صدیق آذر(سیتی سایزر) و کاوه خجسته (باقلا و بوزوکی)می باشد.

همچنین اعضای گروه کر به سرپرستی (مسعود عبدالرحمن) را «امیر محمدی»، «سمیرا ملک»، «غزال پاریاب»، «فاطمه سمنانی»، «مجید کمالی» و «افشین» آوید تشکیل میدهند.

«فربد یزدانفر» اعلام کرد که در این کنسرت گلچینی از معروف ترین قطعات از دید مخاطبین اجرا خواهد شد که شامل قطعات (شرشر بارون)، (بازم دوباره)، (دلهره)، (قلبم)، (مدعی)، (دوسم نداری)، (حواسم بهت هست)، (شیدایی)، (دلنوازان)، (حرفای ناگفته)، (حس غریب) و .. می شود.

«علی لهراسبی» در تاریخ ۲۳ مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بر روی صحنه خواهد رفت تا به اجرای برنامه بپردازد. این کنسرت به تهیه کنندگی «یاسمن میرزایی» و مدیریت اجرایی «علی نصیری» برگزار می شود.

 

خبرنگار ما سری به محل تمرین این خواننده زده و شما هم اکنون می توانید بیننده چند سکانس از تمرین این خواننده از نگاه دوربین «دلارام غفرانی» باشید.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.