موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی:نشست خبری اولین آلبوم "پیمان آژخ" به نام "بال پرواز" با حضور "علی علایی"،"هومن آزما"،"مهرزاد خواجه امیری"و"آناهیتا قنبری"با مجری گری "شایان رسول زاده" برگزار شد.

اولین آلبوم "پیمان آژخ" آلبومی شاد به نام " بال پرواز" می باشد که در روز سه شنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۴ به همت "موسسه فرهنگی هنری هنر آفرینان آوای جم" منتشر خواهد شد.

نکته جالب این آلبوم خلبان بودن این خواننده است که به گفته "پیمان آژخ"،"بال پرواز" اولین آلبومی است که یک خلبان منتشر می کند.

در این آلبوم عوامل سرشناسی چون "کیان دارات؛عود،گیتارکلاسیک و آکوستیک،باقلاما،بوزوکی"،"مسعود نوروزی؛ویولن"،"پیام طونی؛ویولن"،"هومن نامداری؛ساکسوفون"،"سعید نبیی؛ترومپت"،"پویا محمودی؛گیتار الکتریک"و"هادی جداری؛کلارینت"،"میلاد نصرتی،نرگس جعفری،آناهیتا قنبری،سعید نواب ،بهروز کشاورز و مریم اسدی؛ترانه"،"میلاد نصرتی،امیر عباس حسن زاده،علی عطایی،پوریا ربیعی،هومن آزما و میلاد باران؛ملودی"و"مهرزاد خواجه امیری و علی علایی؛مدیر اجرایی" این خلبان خواننده را در ثبت این اثر همراهی کرده اند.

"پیمان آژخ": ابتدای کار با آقای "علی علایی" آشنا شدم که با نظر ایشان تک آهنگ "بال پرواز" در سال ۹۳ منتشر شد.بعد از این تک آهنگ کاری منتشر نشد و حالا پس از گذشت یک سال در تاریخ ۶ بهمن۱۳۹۴،آلبوم توسط " تصویر دنیای هنر" منتشر می شود.کنسرت این آلبوم احتمالا خرداد ۹۵ خواهد بود و افتخار می کنم که ۱۳ نوازنده حرفه ای خواهم داشت که برای این کنسرت سالن میلاد یا سالن اریکه را در نظر داریم.

-پروسه تولید و انتشار آلبوم چه مدت زمان برد؟

+از سال ۹۳ اولین ترک این آلبوم استارت خورد و از ۱۵ فروردین برای ۸ترک دیگر وقت گذاشتیم.

وی در رابطه با آلبوم دوم خود اذعان داشت،در آلبوم دوم هم همین کادر خواهند بود که البته "امیرحسین(امیر اسید)" هم به این کادر اضافه خواهد شد که به احتمال قوی یکی از آهنگ های این آلبوم،اول اسفند منتشر خواهد شد.

همچنین وی در رابطه با شاد بودن ترک های اولین آلبوم خود گفت: ملت ما به اندازه کافی درد و غم دارند و احساس می کنم این انرژی و این سبک کار برای همه مردم ایران لازم است.امیدوارم که این آلبوم مورد پسند هم وطنانم باشد.تمام هدف من در موسیقی این است که شنیده شوم.

در ادامه تصاویر این نشست خبری را از نگاه"علیرضا صبوری" مشاهده می کنید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

/منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.