امیرحسین کریمی پس از انتشار اخبار و حاشیه‌های مختلف در رسانه‌های مختلف، ضمن تکدیب تمام ادعای عنوان شده، اعلام کرد تا زمان اعلام نظر مسوولان فعالیتی نخواهد کرد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، امیرحسین کریمی که به تازگی خبر فعالیت‌های رسمی‌اش در ایران و تلاش‌هایی برای انتشار آلبوم و قرارداد با یک شرکت معتبر انتشار آثار موسیقی منتشر شده است، ضمن تکذیب تمام صحبت های عنوان شده، اعلام کرد که تا زمان پاسخ رسمی مسئولین فرهنگی کشور درباره اجازه فعالیت رسمی در ایران، هرگز فعالیتی نداشته و کلیه اخبار منتشر شده کذب محض است.

امیر حسین کریمی در متن این نامه که به صورت اختصاصی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه می‌خوانید؛

«سلام و درود می‌فرستم به مردمانی که با صلابت از دیروز تا امروز با قطره قطره‌ خون و ذره ذره‌ وجود خود حافظ امنیت و آرامش سرزمین‌مان بودند.

امروز سکوت دو سال و سه ماه و بیست و سه روزه‌ خود را که لحظه به لحظه اش را شمرده ام، می‌شکنم تا به توهین‌ها و اتهاماتی که به حق نیستند، پاسخی هر چند کوتاه و مختصر بدهم. من امیر حسین کریمی هستم، نه امیر حسین آکادمی!

نه امیرحسین با هیچ پسوند دیگری که تنها و تنها دست‌پرورده  خداوندگار و خانواده ای هستم که اشتیاق و عشق به هنر و زادگاهم را در وجودم نهاده‌اند. شش ماه پس از اتمام آن برنامه‌ی تلویزیونی به ایران بازگشتم و بر همگان واضح و مبرهن است که اگر نمی‌خواستم به صورت مجاز و قانونی در کشوری که در آن به دنیا آمده، بزرگ شده و متعلق به آن هستم، در کنار مردمی که خود را از آنان می دانم فعالیت کنم، دلیلی برای بازگشت نداشتم.

مانند سایرینی که بعد از سال‌ها آزمون و خطا و چشیدن طعم ناخوشایند فعالیت در بازارهای خارجی و غیر مجاز موسیقی حالا هوای دیار و بازگشت به وطن کرده‌اند. اینجانب از روزی که بازگشتم پاسخگوی توجهات و سوالات مراجع رسمی کشورم بودم. به گواه رسانه‌ها و مردم آگاه سرزمینم تا کنون ثانیه‌ای از فعالیت موسیقایی خود را در جایی منتشر نکردم و با هیچ تهیه کننده و شرکت انتشار آلبوم موسیقی وارد قرارداد نشده و متعهد نیستم. تا به امروز که در انتظار اجازه ای رسمی برای فعالیت قانونی و مجاز در کشورم هستم.

در پایان لازم به اشاره می دانم که در صورت ادامه یافتن نشر اکاذیب و اخبار بی پایه و اساس در مورد خود ناچار به پیگیری از طریق مراجع قانونی خواهم بود. پناه می برم به خدایی که دست او بالاتر از تمام دست‌هاست.»

Leave a Reply

Your email address will not be published.