موسیقی ایده آل-محمد کردی : سال ۸۴ بود که یک قطعه موسیقی را در همه جا می‌شنیدیم. شاید حتی نام خواننده آن هم را نمی‌دانستیم اما هر در کجا « رو در و دوار این شهر » به گوشمان می‌خورد. محمد زارع خواننده‌ی آن قطعه‌ی محبوب که بی شک یکی از هیت ترین قطعات پس از انقلاب موسیقی کشورمان می‌باشد است. وی پس از چندین سال ممنوع‌الکاری آلبوم « دیوانه از قفس پرید» و « رو در و دیوار این شهر ۲ » را نیز منتشر کرد اما با کم لطفی‌هایی مواجه شد.

حال پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار آن قطعه‌ی پرطرفدار ابن خواننده بار دیگر و این بار با انرژی بیشتر تصمیم به فعالیت گرفته است. 

۳ شهریور ماه مراسمی تدارک دیده شده بود برای دیدار این خواننده با مخاطبان خود که پس از ۱۰ سال صورت می‌گرفت.

در ابتدای این مراسم محمد زارع ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی این شب را هیجان انگیز ترین شب زندگی‌اش پس از شب تولد دخترش خواند و اعلام کرد از این به بعد پرکار تر خواهد بود.

او همچنین به اجرای زنده نیز پرداخت و قطعات « رو در و دیوار این شهر » ، « هوا بد شد  » ، « دیونه از قفس پرید » ، « گاهی وقتا » و قطعه ی جدید منتشر نشده ی خود را اجرا کرد.

از این مراسم استقبال بسیار خوبی به عمل آمده بود. از جمله دیگر نکات جالب اسن مراسم این بود که زارع از حاضرین خواست تا خاطرات خود را با آهنگ رو در و دیوار این شهر عنوان کنند که از این نظر توانست ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کند.

زارع از مدیربرنامه های خود نیما حیدری نژاد تشکر ویژه‌ای را به عمل آورد که این روزها او را در انجام امور یاری می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « سارا زمان » مشاهده نمایید.

« 2 از 2 »

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.