موسیقی ایده آل : این روزها که فعالیت در دنیاى حقیقى جاى خود را به فعالیت در دنیاى مجازى داده است ، بسیارى از اساتید و هنرمندان این فرصت را مغتنم شمرده و اقدام به برگزارى کلاس هاى آنلاین کرده اند .

در این میان نوازنده کاربلد و حرفه اى گیتار، علیرضا ثنایى نیز از این قاعده مستثنى نیست و چندى پیش در صفحه رسمى اش خبر آغاز کلاس هاى آموزش حضورى و آنلاین گیتار که شامل آموزش آنلاین و حضورى گیتار الکتریک ، آکوستیک و کلاسیک در سطح مقدماتى و پیشرفته است ، منتشر کرد.

ثنایى همکاری با بسیارى از خوانندگان از جمله : سیروان خسروى ، زانیار خسروى ، شهاب مظفرى ، علیرضا طلیسچى ، بهنام بانى ، آرمان بیک و… را در کارنامه هنرى خود رقم زده و به جرئت مى توان گفت در پروسه تولید بسیا از قطعات قابل دفاع آن ها به عنوان نوازنده گیتار حضور داشته است .

همچنین تازه ترین اثر خود در عرصه خوانندگى به نام ” حواست نبود ” که ماحصل همکارى مهتاب ناوى ( ترانه سرا ) و آرش پاکزاد ( میکس و مستر) است، به تازگی روانه مارکت موسیقى کرده است .

از نزدیک ترین فعالیت هاى همه فن حریف موسیقى ایران می توان به قطعه ” اخماتو وا کن ” که جدیدترین اثرى است که در آن به عنوان نوازنده گیتار با بهنام بانى همکارى کرده و قابل دانلود در معتبر ترین سایت هاى موسیقى مى باشد ، اشاره کرد.

شایان ذکر است هنرجویان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کلاس های آموزش گیتار به صفحه رسمی اینستاگرام علیرضا ثنایى مراجعه کنند.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.