موسیقی ایده آل : چند نوازنده و موزیسین جوان ، قطعه ی بی کلام بسیار شنیدنی را تولید کردند که ضمن حفظ رنگ و بوی موسیقی ایرانی ، با افزودن سازهایی مانند کنترباس تم مدرن بودن آن را نیز حفظ کرده اند . در این قطعه سهاب علم آهنگساز و نوازنده پیانو ، سینا علم نوازنده کمانچه ، مهدی کلانتری نوازنده کنتر باس و فرهاد صفری نوازنده کارنگ و زروان می باشند.

همچنین این گروه پر انگیزه یادداشتی را دز اختیار موسیقی ایده آل قرار دادند که در ادامه می خوانید :

« موسیقی همانند هر هنری گویای تحولات و نیازهای خواستگاه خود می باشد به طوری که با ورق زدن دفتر هنری هر جامعه می توان تا حدود زیادی از حال و هوای موجود در آن دوران مطلع شد ، به عبارت دیگر هنرمند به همان اندازه می تواند به تعالی هنری در خور جامعه ی خود و فرهنگ و ریشه ی ملی خود کمک کند که مردم همان جامعه با بالا بردن بینش و تفکر آن را در آن راستا می توانند.

اینکه بتوان فرهنگ و یا اجزای فرهنگی یک جامعه را در راستای حفظ و تعالی بخشیدن به آن هدایت کرد خود دغدغه ی هنر ، هنرمند و هنر دوست می باشد.

در همین راه ما با تفکر به این که هنر برای زنده ماندن باید با معانی واقعی جامعه اش سازگاری داشته باشد ، تصمیم به ارائه موسیقی کرده ایم که در آن از فرهنگ ملی خود ، تحرک موجود در جامعه جوان و همین طور موسیقی با ساختاری معین تبعیت می کند و این سه محور ، هدف ما ( سینا و سحاب ) بوده است.

از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودمان را در این راستا با ارائه ی مجموعه ی راز سر به مهر ، در جشنواره فجر آغاز کردیم و بعد از وقفه ی چهارساله به ادامه ی این راه با ضبط اثر " رهایی بر گرده ی باد " آهنگساز و نوازنده ی پیانو سحاب علم ، نوازنده ی کمانچه سینا علم ، نوازنده ی کنترباس مهدی کلانتری ، فرهاد صفری نوازنده ی کارنگ ، زروان ( ساز کوبه ای ابداعی ) پرداختیم. »

در ادامه می توانید این قطعه و ویدئوی آن را از موسیقی ایده آل دریافت نمایید.

دانلود قطعه ی رهایی بر گرده ی باد

دانلود ویدئو کلیپ قطعه ی رهایی بر گرده ی باد

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.