موسیقی ایده آل – پارمیس نطقی : شهرام شکوهی خواننده­ی موسیقی پاپ کشورمان ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۴ همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) برای اولین بار در همدان به روی صحنه رفت. این کنسرت در سینما قدس این شهر و در ۳ سانس به همت شرکت «­فرهنگ گستر الوند­» به مدریت و تهیه کنندگی «­حامد رستمی»­ برگزار شد تا دوستداران شکوهی بتوانند اجرای زنده­ی این هنرمند را برای اولین بار شاهد باشند.

گروه نوازندگان­: امیر­حسین کاشانیان رهبر ارکستر­،  مهدی پاشا (پرکاشن)، میعاد شهابی­، داریوش صالح پور و سام میرزایی (گیتار­)، نیما غفاری (درام­)، عماد لاریجانی (کیبورد)­، آرسام بابایی (کمالین)

اولین بخش از برنامه شهرام شکوهی با پخش کلیپ تصویری قطعه­ «داغ اون روز» که مقدمه خوبی برای آغاز یک کنسرت یک ساعت و نیمه و ورود آنها به صحنه اجرای برنامه بود آغاز شد. با تشویق ­مداوم طرفداران، اعضای گروه به روی استیج آمدند بعد از­استقرار کامل گروه در جایگاه خود، نواختن ­سازهایشان را آغاز کردند چندی بعد شکوهی درحالیکه از سوی طرفدارانش تشویق می‌شد با خواندن آهنگ « باران عشق­» بر روی صحنه آمد. پس از اتمام اولین قطعه، شکوهی گفت:­­­­با سلام ­و­عرض ادب، بسیار خوشحال و خوشبختم که دراین شب عزیز خدمتگزار شما عزیزان همدانی هستم به افتخارخودتون، پس بدون مقدمه می­رویم سراغ آهنگ هایی که برای امشب شما در نظر گرفتیم والبته امیدواریم با این انرژی مثبتی که از همین ابتدا به ما انتقال دادید برنامه خوبی را تقدیم شما کنیم.

قطعه «­هوس­» دومین قطعه اجرا شده دراین کنسرت بود. سپس او افزود: همانطور که ذکر کردم شب مبارکیست بریم که یک آهنگ شاد رو اجرا کنیم سپس قطعه «من و تو» از آلبوم «­مدا­را­» را اجرا کرد و از همراهی زیبای طرفداران تشکر کرد و افزود در سال ۸۵ به همراه «­عادل فلاح پور» و «­رضا چشمه شب­» در یک استودیو ابتدایی آهنگی رو ضبط کردیم که این آهنگ باعث شد ما امروز به اینجا برسیم این آهنگ «­مدارا­» هستش سپس با دست زدن ریتمیک طرفداران این آهنگ اجرا شد. با اجرای بی­نظیر شهرام شکوهی مردم به پای او برخواستند شکوهی از مردم تشکر کرد، سپس رهبر ارکستر « امیرحسین کاشانیان­» را معرفی کرد.

 قطعه «­خیال کن­» پنجمین قطعه­ی اجرایی شکوهی بود که همزمان با اجرای این قطعه کلیپ تصویری این آهنگ بر روی نمایشگر پخش شد، در ادامه شکوهی «­آرسام بابایی» نوازنده چیره دست گروهش را در آغاز قطعه « توبه شکستم » همراه با معرفی سازی به نام «کمالین» به مخاطبان معرفی کرد. با تشویق ­مداوم طرفداران «­آرسام بابایی» قطعه «جان خسته» را نیز اجرا نمود.

هشتمین قطعه اجرایی این کنسرت قطعه «­انگیزه­» بود. شکوهی در ابتدای اجرای این قطعه گفت: ببینم چقدرانرژی در سالن مونده این آهنگ با تشویق و شور و هیجان زیادی همراه بود.شکوهی در پایان اجرای این قطعه گفت: به افتخارهمدان وهنرمندان همدانی و افزود قبل از این که «­آرسام بابایی­» استیج را ترک کند آهنگی رو اجرا میکنیم و این آهنگ رو تقدیم به دوست عزیز ازدست رفته میکنم این آهنگ آهنگی نبود جز: « عاشقان».

در ادامه­ی اجرا شکوهی از برادران ارشاد، نیروی انتظامی همدان و­همچنین شرکت «­فرهنگ گستر­الوند» به مدریت و تهیه کنندگی«­حامد رستمی­» ­تشکر و قدردانی کرد. سپس به اجرای میکس سه قطعه «­دلم خونه­»، «­بخند می­خوامت­» و«­شب و بارون­» پرداخت.

قطعه شاد «انگیزه» از جمله قطعات شاد این کنسرت بود که برای دومین بار برای تماشاگران اجرا شد. در پایان شکوهی گفت: دلمون نمیخواد اجرا رو به اتمام برسونیم خیلی دوستتون داریم، خوب آخرین آهنگ رو می­خونیم و از حضورتون خداحافظی میکنیم و با اجرا قطعه «­دل دیوونه­» این کنسرت به پایان رسید.

در ادامه عکس­هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین «علی فرهپور» مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.