موسیقی ایده آل : کنسرت مشترک سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان تحت عنوان «کنسرتی برای بهنام» شامگاه شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ دی ماه در سالن همایش ایرانیان برگزار شد و تمام درآمد این کنسرت به خانواده بهنام صفوی تقدیم شد.

در ابتدا اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهای خود، قطعه «نه نرو» را نواختند و سیروان خسروی در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد.او پس از خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحال هستم که پس از یک سال در تهران به روی صحنه رفتم و این اتفاق به یکباره افتاد و چهار روز قبل به من گفتند که قرار است چنین کنسرتی برگزار شود. تشکر ویژه از شما دارم که کار فوق العاده ای را انجام دادید و از این کنسرت حمایت کردید و همه ما را غافلگیر کردید.»

قطعه «خاطرات تو» ترک بعدی برای سیروان بود که با همراهی مردم داخل سالن اجرا شده و سپس نوبت به اجرای زانیار خسروی رسید، اولین تراک اجرایی او قطعه «ریسک» بود. زانیار نیز بعد از پایان یافتن اولین قطعه خود روی سن رو به حضار گفت: «خیلی خوشحال هستم که دوباره شما عزیزان را از نزدیک می بینم و مطمئن هستم که امشب انرژی همه شما به بهنام صفوی می رسد و امیدوارم که باز هم بهنام عزیز را بر روی استیج ببینیم.»

در بخش بعدی این کنسرت شهاب رمضان با تشویق هواداران به روی استیج آمد و به همراه زانیار قطعه «تمنا» از بهنام صفوی را اجرا کرد و در اتفاقی جالب در قسمت هایی از این قطعه، صدای بهنام صفوی پخش شد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت، همچنین سیروان خسروی در این قطعه به نواختن پیانو پرداخت.

شهاب رمضان در انتهای اجرای خود گفت: «امیدوارم که بهنام صفوی عزیز هرچه زودتر خوب شود و دوباره او را بر روی استیج ببینیم. سپس مجددا با همراهی زانیار این خواننده قطعات «آرامش» و «بی تو امشب» که به خود صفوی تعلق دارد را اجرا کردند.»

در بخش دیگری از این کنسرت زانیار و سیروان قطعه شاد و ریتمیک «طفره نرو» را به صورت مشترک اجرا کردند و پس از آن شهاب رمضان مجدد به روی استیج آمد و قطعه معروف «عشق من باش» از بهنام صفوی را با همراهی زانیار خسروی اجرا کرد و سیروان نیز در این قطعه به نواختن کیبورد پرداخت که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

محمدرضا رهنما (کیبورد)، حامد طاهری، مجید پروریان (بیس)، بهنام رهنما (گیتار الکتریک و آکوستیک)، امید حجت (گیتار آکوستیک)، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، یاشا حکمی (کیبورد)، علی طاهایی (درامز) و نریمان ناعمی (ساکسیفون) نوازندگان ارکستر «کنسرتی برای بهنام» را تشکیل می‌دادند.
گفتنی است؛ هیچ یک از خوانندگان، سالن همایش ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل برگزار کننده این کنسرت هیچ گونه نفع مالی از این کنسرت نمی برند و تمام درآمد این کنسرت به خانواده بهنام صفوی تقدیم می شود.

« 2 از 3 »

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.