موسیقی ایده آل : " ال پی " معتبرترین و بزرگترین کمپانی  سازهای کوبه ای   دنیاست که در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد ، و معروف ترین نوازنده های سازها کوبه ای دنیا آرتیست این کمپانی می باشند .
در طول فعالیت این کمپانی تا امروز این اتفاق نیفتاده بود که یک نوازنده ی ایرانی آرتیست این برند شود و جزء ۳۰۰ نوازنده ی برتر دنیا شود . و حالا نام یک نوازنده ی ایران به لیست آرتیست های این کمپانی اضافه شده که این افتخار بزرگی برای موسیقی ایران است چرا که در این سالها با توجه به وجود داشتن نوازنده های چیره دست ایرانی  خلاء یک آرتیست ایرانی در این کمپانی به شدت به چشم می آمد . 
سعید صارمی ….
متولد ۱۴/۱۱/۵۹ دارای لیسانس کامپیوتر از سن ۱۰ سالگی نواختن تنبک را آغاز نمود ؛ وی از حدود ۱۵ – ۱۶ سالگی با توجه به استعداد و علاقه اش به سمت سازهای کوبه ای غربی رفت . او در ۱۸ سالگی با استاد همایون نصیری آشنا شد و به شاگردی ایشان در آمد و در طی این سالها در کنار ایشان ضمن آموزش نواختن سازهای کوبه ای غربی به همکاری با گروه های مختلف پرداخت که از آن دست می توان به : گروه دارکوب ، ارکستر علیرضا عصار ، ارکستر حمید عسکری ، ارکستر رضا صادقی ، ارکستر احسان خواجه امیری  ، ارکستر امید حاجیلی و … اشاره کرد ، صارمی همچنین چند تئاتر موزیکال اجرا کرده و همکاری های بسیاری با هنرمندان نامی ارانی و خارجی داشته است .

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.