موسیقی ایده آل – محمد کردی : در طی سال های اخیر که معمولا همکاری نوازندگان با خواننده ها در حوزه موسیقی دوام چندانی ندارد ، خبری جذاب و اتفاقی جالب از دو نوازنده اعلام شد .

تعداد اجراهای مهرداد معافی ( نوازنده سازهای گیتار الکتریک و آکوستیک ) و احمد امین پور (نوزانده سازهای کوبه ای ) که از سال ۸۸ تا کنون به صورت ثابت در حال همکاری و هنرنمایی در گروه شوک به خوانندگی فرزاد فرزین هستند ، از مرز ۹۰۰ اجرا عبور کرد . این در حالی است که این گروه همواره دست خوش تغییر شده است و افراد زیادی به آن وارد و از آن خارج شدند اما این دو نوازنده همچنان پای ثابت نوازندگان این گروه هستند.

البته قابل ذکر است که نوازندگان زیادی از جمله این دو نوازنده،تعداد اجراهایشان حتی ممکن است از ۱۰۰۰ اجرا نیز عبور کرده باشد اما منظور در اینجا تعداد اجراها تنها با یک خواننده است که ۹۰۰ اجرا در نوع خود بی نظیر است.

این دو نوازنده در صحبتی کوتاه دلیل تداوم این همکاری را در رفاقت سالم و این که همیشه یکدیگر را حمایت کرده اند و به پیشرفت کارشان فکر کرده اند دانستند.

قابل ذکر است که این تعداد اجرا بدون محاسبه کردن اجراهای ارگانی و دولتی ستاین اتفاق نادر جای خوشحالی دارد و میتوان به این موضوع فکر کرد که همه چیز در موسیقی مادیات نیست.

photo_2017-08-20_18-21-13

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.