موسیقی ایده آل : بیش از ۳۳۰۰ بوشهری از کنسرت محسن یگانه، خواننده مطرح پاپ کشورمان استقبال کردند.

به گزارش سایت موسیقی ایده‌آل، این اجرا سوم، چهارم و پنجم مردادماه (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) در شش سانس (هر روز دو سانس ساعت ۲۰ و ۲۲:۳۰) در سالن سینما آوینی بوشهر به روی صحنه رفت.

محسن یگانه در هر سانس ۳۵ قطعه نظیر «بهت قول می‌دم»، «سکوت»، «عبور»، «کویر»، «دوست دارم»، «حباب»، «هر چی تو بخوای»، «دل ساده»، «رگ خواب»، «ضربان معکوس»، «دو راهی»، «من تو را کم دارم»، «بعد تو»، «پا به پای تو»، «دلکم» و… را اجرا کرد که با اقبال بی‌نظیر مخاطبانش روبه‌رو شد. این خواننده در میانه اجرایش در این کنسرت در پاسخ به تشویق‌های پی در پی مخاطبانش گفت: خیلی خوشحالم در کنار خلیج فارس و در میان شما جنوبی‌های خونگرم، مهمان‌نواز و پرشور هستم. من در نقاط مختلفی چه در خارج از کشور و چه در داخل در سالن‌های چندین هزار نفری به اجرا پرداخته‌ام اما باید اعتراف کنم، بوشهر یکی از شهرهایی است که همیشه با خاطری خوش آنجا را ترک می‌کنم؛ چراکه مردم این منطقه همیشه به من لطف داشتند و ما هم سعی کردیم در اجرایمان فضای شادی را برای شما ایجاد کنیم.

یگانه در بخشی دیگر از این کنسرت و پیش از اجرای قطعه «بهت قول می‌دم» تاکید کرد: قبل از اجرای این قطعه دوست دارم خبری خوشحال کننده به شما بدهم که خود شما نیز در آن سهیم هستید، خوشبختانه این قطعه برای نخستین‌بار در تاریخ موسیقی ایران توانسته در یوتیوب ۳۴ میلیون بار دیده و شنیده شود و این بدون شک اتفاق خوبی در موسیقی ما خواهد بود.

یگانه در سانس پایانی اجرایش در بوشهر خاطرنشان کرد: هرچند مدتی کم‌کار به نظر رسیدم اما به‌زودی منتظر قطعات جدید من باشید و شما را غافلگیر خواهم کرد.   

یادآوری می‌شود، محسن یگانه یکی از خواننده‌های مطرح ایرانی است که در ترانه‌سرایی و آهنگسازی بسیار موفق ظاهر شده است. وی نخستین فعالیت موسیقایی خود را با همراهی محسن چاووشی با قطعه «نشکن دلمو» آغاز کرد و در ادامه با انتشار تک‌آهنگ توانست خود را در دنیای موسیقی مطرح کند. یگانه نخستین آلبوم موسیقی خود را با ‌نام  «نفس‌های بی‌هدف» در سال ۸۷  منتشر کرد. این خواننده سپس آلبوم «رگ خواب» را مرداد ۸۹ راهی بازار موسیقی کرد که از این آلبوم، قطعه «سکوت» بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که به‌عنوان محبوب‌ترین آهنگ سال ۸۹ معرفی شد. وی سومین آلبوم خود را به نام «حباب» دو سال بعد (۹۱) با ۱۴ قطعه منتشر کرد. یگانه پس از انتشار این آلبوم، اعلام کرد که دیگر آلبومی منتشر نمی‎کند که بعدها به‌ درخواست هوادارانش تصمیم خود را تغییر داد و چهارمین آلبومش را با عنوان «نگاه» ۲۰ اردیبهشت ۹۴ راهی بازار موسیقی کرد. یگانه نه تنها ترانه‌سرایی بیشتر آهنگ‌های خودش را عهده‌دار بوده است، بلکه در زمینه ترانه‎سرایی و آهنگسازی با خوانندگان مطرحی چون علی لهراسبی، رامین بی‎باک، علی رهبری، هومن سودمند و… همکاری داشته است.

نوازندگانی که یگانه را در این اجرا همراهی کردند، عبارت بودند از: محمدرضا زارعی (ویلون)، حامد مجیدی (گیتار الکترونیک)، وحید قاسمی (پرکاشن)، پارسا پروین (درام)، سعید علیرضایی (گیتار باس)، احسان یزدانی (پیانو) و امید آرتین (گیتار نایلون).

یادآوری می‌شود، کنسرت محسن یگانه ۳، ۴ و ۵ مردادماه ۹۷ در سالن سینما شهیدآوینی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری دی بآذر برگزار شد که برای نخستین بار است که همه بلیت‌های یک کنسرت در بوشهر در ۶ سانس به فروش می‎رسد و این رکورد به‌نام محسن یگانه ثبت شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه « کژال باطنی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.