موسیقی ایده‌آل: کنسرت تمدیدی رضا بهرام خواننده نوظهور پاپ که مدتی است با انتشار چند تک آهنگ توانسته است جای خود را در میان پلی لیست مخاطبین پیدا کند، طی روزهای ۴ و ۵ شهریور ۹۸  برای چندمین بار در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان و با ارکستری به رهبری ساسان هاشمی برگزار گردید.
 این خواننده قطعاتی همچون «دیوانه» ،«بیمار»، «آرامشی دارم» ،«شب های بعد از تو» ،«آتش» ،«از عشق بگو» ،«مو به مو» ،«کجایی» ،«گل عشق» و قطعه نسبتا جدید «کاش» را اجرا کرد که با استقبال چشمگیری مواجه شد.
 
اجرای قطعه از عشق بگو به صورت آنپلاگد باهمراهی حامد دهقانی( گیتار) و قطعه (مو‌به مو) با اجرای تمامی نوازنده ها باز هم به صورت آنپلاگد از جذابیت‌های این کنسرت بود.
در اجرای قطعه مو به مو مهدی خضری، محمد مزیدی و حمید مزیدی با ساز گیتار کلاسیک خواننده را همراهی کردند
مازیار احمد پور (گیتار الکترونیک)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون)، مجید پرواریان (گیتار بیس)، سعید جامع (درامز)، امید آرتین (گیتار نایلون)، محمد شعبانی (پرکاشن) و ساسان هاشمی (کیبورد) اعضای گروه ارکستر این خواننده را در این اجرا تشکیل می دادند.
 از جمله مهمانان سانس اول از شب اول این کنسرت می‌توان به میثاق راد (خواننده)و محمد امین کریم پور (اینفلوئسر اینستگرام) اشاره کرد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «سارا زمان» مشاهده می‌نمایید.

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.