موسیقی ایده آل : علیرضا طلیسچی خواننده قطعه سختگیر، دویستمین سانس کنسرت‌هایش را شامگاه عید غدیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی نوای سپند، کنسرت شب گذشته طلیسچی که با استقبال مخاطبان مواجه شده و تمامی بلیت های آن از چند روز قبل از برگزاری به فروش رسیده بود با قطعه «منو دریاب» آغاز شد و این خواننده ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: با افتخار این دهمین کنسرت تهران ما در سال ۹۸ است.
«تو فکر می کنی کی ای؟» و «نفس کی بودی تو» انتخاب‌های بعدی طلیسچی برای این اجرا بودند.
در ادامه طلیسچی پیش از اجرای قطعه بعدی بیان کرد: در سال ۱۳۹۵ بازار موسیقی تلفیقی داغ شد و من هم قطعه‌ای با عنوان «به خودم بد کردم» را با همراهی سعید آتانی خواندم که امروز آن را دوباره اجرا می‌کنم اما بخش‌های مربوط به سعید آتانی به‌صورت ضبط شده پخش می‌شود.
این خواننده همانند دیگر اجراهایش به مخاطبانش گفت: هرکسی روزی از جایی شروع می‌کند فکر می‌کنم من هم برای اولین بار با آهنگ «قرار نبود» در دل شما جا گرفتم که البته از لیست اجرای ما خارج شده بود اما به دلیل درخواست زیاد آن را اجرا می‌کنیم.
طلیسچی در ادامه قطعه «ای دل خودم» را به اجرا درآورد که طبق گفته‌های او رکورددار قطعاتش تا پیش از ضبط قطعه جدیدش بوده است که هنوز ارزش‌ها و زیبایی خود را دارد.
سپس «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی» و «آهنگ آخرش قشنگه» از قطعات پرطرفدار طلیسچی با همخوانی علاقه‌مندانش به اجرا درآمدند.
«سختگیر» تازه‌ترین اثر طلیسچی که از قطعات پرطرفدار این روزها محسوب می‌شود و موزیک ویدیوی آن مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گرفته، اجرا شد.
پیش از اجرای قطعه «زندگی جونم» طلیسچی گفت: من ده، پانزده سال از جوانیم را گذاشتم تا دل شما را به دست بیاورم و از آن به بعد شما شدید همه زندگی من. و باید بگویم؛ این دویستمین سانس کنسرت من است.
«دلی» و «عزیزی» در ادامه برای مخاطبان به اجرا درآمد و سه آهنگ «دیوونه دوست داشتنی» «سختگیر» و «آخرش قشنگه» برای دومین بار به عنوان حسن ختام اجرا شد.
آرتین زمانی (کیبورد)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، سهند اسدی (ساکسوفون)، محمد عارف، مهراد حیدری و علی شقاقی (گیتار) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، محمدرضا ژاله و … از جمله مهمانان این کنسرت بودند.
کنسرت علیرضا طلیسچی، ۲۹ مردادماه سال جاری طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری نوای سپند به مدیریت مهدی اسفندیار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا امینی » مشاهده می‌نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.