موسیقی ایده ال : خواننده آلبوم موفق «ماه و ماهی» برای دومین بار در تهران روی صحنه می‌رود. در اولین اجرا از دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در حوزه هنری، حجت اشرف‌زاده خواننده آلبوم «ماه و ماهی» روی صحنه خواهد رفت و قطعات این آلبوم را برای علاقه‌مندانش اجرا خواهد کرد. این کنسرت شب ۲۶ فروردین در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

مجید فلاح‌پور مدیر برگزاری این کنسرت در این باره گفت: «مرکز موسیقی حوزه هنری بعد از مدتی دوری از اجرای کنسرت، دور جدید فعالیت هایش را با مدیریت و برنامه ریزی ویژه آقای فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری و عباس محمدی قائم‌مقام مرکز موسیقی آغاز کرده و خوشحالیم که اولین اجرا در سالن اندیشه حوزه هنری با حضور حجت اشرف‌زاده که یکی از پدیده‌های موسیقی در سال گذشته بود، برگزار خواهد شد. در این کنسرت، پیمان عیسی‌زاده هم که سابقه برگزاری کنسرت‌های متعددی با چهره‌های مطرح موسیقی نظیر زنده‌یاد مرتضی پاشایی؛ محمد اصفهانی و فرزاد فرزین طی سال‌های گذشته داشته، حضور دارد. امیدوارم اولین اجرای سال ۹۵ در سالن اندیشه این قدر خوب برگزار شود تا شاهد ادامه این روند در طول سال باشیم.»

بلیت‌های این کنسرت که از ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند از طریق وب سایت www.tik8.com در اختیار علاقه‌مندان صدای حجت اشرف‌زاده قرار می‌گیرد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.