موسیقی ایده آل : آنتوان فدوی ( درامر نابغه و جوان ایرانی) روز پنجشنبه ۱۹ شهریور ماه  در سالن موسسه  سرنا با  موزیسین های ایرانی ملاقات می کند

در ملاقات آنتوان فدوی با موزیسین های ایرانی ( که بصورت ورک شاپ تخصصی) و به همت علیرضا طباطبایی ( مدیر و مدرس مدرسه باس و درامز آریان) برگزار خواهد شد، موزیسین های ایرانی تجربیات و دستاوردهای آنتوان فدوی را در زمینه تصویر برداری از درامز و شیوه های انتشار و تبلیغات در فضای مجازی همراه با این نوازنده جوان مرور خواهند کرد.

علیرضا طباطبایی در رابطه با اهداف برگزاری این دوره گفت: امروزه فضای مجازی در انتقال تجربیات نوازندگی هنرمندان و به نمایش گذاشتن توانمندی های تکنیکی و … در اقصی نقاط جهان خود را بصورت اصلی مهم و غیر قابل انکار معرفی کرده است و بدیهی است بهرمندی نوازندگان و هنرمندان از دانش و علم استفاده از فضاهای مجازی نقش بسیار مهمی در شناساندن آنها ایفا خواهد کرد.

علیرضا طباطبایی افزود: مباحث این دوره آموزشی صرفا مربوط به  نوازندگان درامزنیست. بلکه کلیه نوازندگانی که علاقمند به تهیه و انتشار فیلم های تبلیغاتی (پروموشن) از خود در فضای مجازی هستند میتوانند از مطالب ارایه شده در این دوره آموزشی بهرمند شوند.

گفتنی است آنتوان فدوی نابغه ایرانی فرانسوی ساز درامز است که اکنون در هجده سالگی همراه خانواده خود در پاریس زندگی میکند .

این نابغه جوان سال تحصیلی خود را در سه ماه با گذراندن واحدهای درسی خود طی کرده و در ایام دیگر سال تمام وقت به فعالیت های مربوط به ساز درامز در چهار گوشه جهان می پردازد.

خاطر نشان میسازد این دوره آموزشی ( درام کلینیک) توسط آنتوان فدوی برای اولین بار است که در ایران برگزار می شود.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.