موسیقی ایده آل-زهره ابولقاسم : حمید عسکری خواننده و موزیسین پرسابقه و خوش نام کشورمان شامگاه ۱۰ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

پیش از این کنسرت عسکری اعلام کرده بود که قصد دارد به سراغ قطعات قدیمی برود و با اجرای آن ها با هواداران خود خاطره بازی کند.وی در صفحه شخصی خود با نظرسنجی از هواداران خود خواست تا قطعاتی که دوست دارند از هر آلبوم ( از آلبوم کما تا دیوونه وار ) در کنسرت اجرا شوند را اعلام کنند.

از این کنسرت استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران این خواننده به عمل آمده بود.

منصورجنید (کیبورد) ، میرمهدی قاسمی ( گیتار باس ) ، میلاداکبری (گیتار نایلون و بک وکال) ، مجتبی صناعی (درامز)، علیرضا حق جو ‌(گیتار الکتریک و نایلون) ، محسن نامدار (کیبورد)، سعید صارمی (پرکاشن ) نگین پارسا ( گیتار الکتریک،بک وکال )  و میلاد عالمی (ویولن) اعضای گروه ارکستر عسکری را در این کنسرت تشکیل می دادند. 

نگین‌پارسا خواننده تک خوان کنسرت ۱۰ بهمن حمید عسکری در اثنای اجرای خود با قطعی میکروفن روبه رو شد این قضیه با قطعی میکروفون به پایان نرسید و حمید عسکری خواننده خوب کشورمان میکروفن خودش را با پارسا شریک شد.
حمید عسگری در ابتدا به دلیل قطعی میکروفون از مردم عذر خواهی می کند و اعلام می کند که امیدوارم در سانس بعد چنین مشکلی نداشته باشیم اما تابو شکنی این دختر هنرمند سوژه شبکه های اجتماعی شد عده ای جسارت این هنرمند خوش صدا را تحسین کردند و در مقابل گروهی از طرفداران حمید عسکری این اتفاق را خطری بزرگ‌برای کنسرت های آتی حمید عسکری خواندند.
لازم به ذکر است نگین پارسا از حمایت حمید عسکری در پستی در اینستاگرامش نهایت تشکر را کرد و بابت حمایت حمید عسکری از بانوان هنرمندی قدردانی کرد.

این کنسرت به همت شرکت قرهنگی هنری « سل فا » برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را مشاهده می نمایید.

« 2 از 2 »

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.