موسیقی ایده آل-محمد کردی : تازه‌ترین کنسرت حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ شامگاه دوشنبه چهاردهم مرداد در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

 به نقل از روابط عمومی موسسه «آوازی نو»، کنسرت حمید هیراد شب گذشته دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در برج میلاد و طی دو سانس برگزار شد. هیراد در این کنسرت گزیده‌ای از آثارش را برای مخاطبانش خواند.

این کنسرت با قطعه‌ «معشوق» آغاز شد. در ادامه نوبت به قطعه‌ «مستم کن» رسید که برای اجرای این قطعه چند نوازنده‌ی دف به صحنه آمدند تا با دف‌نوازی اجرای این قطعه را همراهی کنند. «رسوایی» قطعه‌ی بعدی این کنسرت بود. در ادامه باز هم دف‌نوازان به صحنه بازگشتند تا این بار قطعه «خدا» را اجرا کنند.

هیراد در ادامه قطعه «عشق» را اجرا کرد و سپس به سراغ قطعه «انفرادی» رفت. این بار هم هنگام اجرای قطعه‌ «انفرادی» صحنه با نورهای قرمز در برگرفته شد. معمولا در کنسرت‌های هیراد، این قطعه مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد و نگاه ویژه‌ای به این قطعه دارند. این قطعه از جدی‌ترین و با مفهوم‌ترین آثار موسیقی پاپ طی چند سال گذشته است که فضای تنهاییِ انسان امروزی را روایت می‌کند.

پس از اجرای قطعه‌ی انفرادی هواداران هیراد به طور ممتد و برای دقایقی به تشویق این خواننده پرداختند.

تازه‌ترین اثری که با صدای حمید هیراد منتشر شده،‌ قطعه‌ «خوشم میاد» است که هیراد این قطعه را هم در کنسرت شب گذشته اجرا کرد. این در حالی است که «نیمه جان»، «یار»، «شوخیه مگه»، «ماه من»، «بارون»، «دلارام» و «هل‌هله» قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

حماد گلچهر نوازنده گیتار، مجید مصطفایی نوازنده گیتار بیس، کسری جدیدزاده نوازنده سازهای بادی، اشکان پورفرخ نوازنده پرکاشن، مهدی شفیعی نوازنده درام و حسین نظری رهبر ارکستر، هنرمندانی بودند که شب گذشته در کنار هیراد به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از  « مریم نجفی » مشاهده می نمایید.

« 2 از 3 »

انتهای گزارش /منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.