موسیقی ایده آل – مرجان اسماعیلی : کنسرت ناگفته خافظ ناظری به همرا پدرش استاد شهرام ناظری در تاریخ ۴ شهریور ماه در محل سالن قدس شهر یزد برگزار شد ؛ این اجرا با حاشیه های فراوانی همراه بود ؛ گروهی از خودسران با تجمع در محل اجرای برنامه قصد لغو این کنسرت را داشتند که با همت نیروی انتظامی و دیگر ارگان های مربوطه این کنسرت به شکل خوبی برگزار شد ؛ حافظ ناظری پس از این اتفاقات سخنانی را در حین کنسرت مطرح کرد که خواندن آن ها خالی از لطف نیست :

«

این باعث افتخار و سرافرازى ماست که امشب این فرصت دست داد که خدمت شما مردم عزیز یزد و شهر تفت باشیم .
متاسفانه در دورانى که از هنر و هنرمندان هیچ حمایتى نمى شود ، حتى مورد تهدید هم قرار میگیرند ، این فقط شما هستید که از ما حمایت میکنید و پشت ما هستید .
واقعا باید تشکر کرد از مسئولین شهر یزد و تفت براى تمام اقداماتى که انجام دادند که این برنامه اجرا بشود .
فکر میکنم گفتنش لازم نیست ، میدانید تا چه حد و مرزى رفت ؛ اقدامات و سنگ اندازى هایى انجام شد که شاید در هیچ جای جهان ندیده ایم انجام بدهند ؛ حتى در جنگل !
ولی دوستان حمایت کردند و کمک کردند و گذاشتند که این برنامه انجام بشود و شما حضور داشته باشید .
هرجایی که بوده ، گفته شده که موسیقى صداى خداست ؛ در هر فرقه و مذهبى ، موسیقى صداى خداست .
چرا در یک موسیقى باید اشکال وجود داشته باشد؟ این سوالیست که نمى دانیم از چه کسى باید پرسید ! آن هم در مملکتى که سرانش فرهنگ دوست و هنر دوست هستند .
این از اتفاقاتى عجیب ، براى این برنامه است .
این برنامه همان طور که مطلع هستید ، طى این مدت و چند وقتى که اجرا شده ، رکورد بزرگ ترین کنسرت تاریخ موسیقى ایران را شکسته و تمام حمایت ها و حضور شما باعث این اتفاق است .
این برنامه با همه ضعف هایش ، ده ها هزار جوان ایرانى را به اینجا کشانده ؛ که مى آیند و موسیقى سنتى مملکتشان را حمایت میکنند .
خیلی عجیب است ؛ باز به جای اینکه خوشحال باشند و بیایند کمک و حمایت کنند این سنگ اندازى ها انجام میشود و این از چیزهاى عجیبى است که ترجیح مى دهم خیلی در موردش صحبت نکنم .
بنده باز هم تشکر میکنم از حضور شما ، از اینکه همیشه و در هر شرایط و هر اتفاقى رخ بدهد اینگونه ما را حمایت میکنید ، در این گرما ، در این سالن ؛ از گرما خودتان را باد میزنید ولى باز هم دست میزنید و عشق مى دهید و حمایت میکنید . بدون شما ما هیچى نیستیم و خواستم از شما سپاس گزارى کنم .

 

»

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.