موسیقی ایده آل : جشن یازدهمین سالگرد تاسیس کانون زمستان عصر روز گذشته در تالار ایوان شمس با حضور جمعی از شاعران و خوانندگان و بازیگران و جمعی از علاقه مندان به شعر و ترانه این برنامه برگزار شد.
در ابتدای برنامه سجاد عزیزی ضمن توضیحاتی در باره تشکیل این کانون برنامه را آغاز کرد : کانون زمستان در سال ۸۴ با هدف کشف استعداد های ادبی تاسیس شد، در سال ۸۷ بخش ترانه و در سال ۸۹ بخش موسیقی اظافه شد و تا کنون بیش از ۱۷۰۰ جلسه و همایش ادبی در طی یازده سال برگزار شد و نشست امروز یک نشست هنری و ادبی است نه یک کنسرت.
مراسم شعر خوانی با دعوت از بهروز یاسمی شاعر غزل سرا ادامه یافت و پس از آن اهورا ایمان ( ترانه سرا) ،علی جهانگیری، همایون حسینیان (شاعر طنز پرداز) و دیگر شاعران شعرخوانی کردند.
مصطفی رحماندوست هم در این مراسم شعری خواند و پس از او علیرضا آذر و حسین سلیمانی هر کدام دو شعر خواندند؛ کامران رسولزاده به اجرای زنده آهنگ زمستان پرداخت. غلامرضا طریقتی، عبدالجبار کاکایی و مهدی استاد احمد هر کدام دو شعر خواندند.

در ادامه مراسم علیرضا بدیع و افشین یداللهی هر کدام با دو شعر و ترانه به شعر خوانی خود پرداختند.
در این میان کلیپ آهنگ چهار دیواری با صدای محمدرضا عیوضی پخش شد و سجاد عزیزی ضمن خوشامد گویی به این خواننده گفت: این کلیپ و آهنگ هدیه محمدرضا عیوضی به کانون زمستان است.
پس از آن از محمد سعید میرزایی برای شعر خوانی دعوت شد غزل سرایی که در دهه ۷۰ فصلی تازه در غزل را رقم زد.
در آخرین بخش شعر خوانی از ادریس بختیاری و صابر قدیمی و پس از آن از غزل تاجبخش بانویی که سی و پنج سال محفل های ادبی را در خانه خود برگزار می‌کرد برای شعرخوانی دعوت شد.

پرویز پور حسینی در این مراسم تقدیر شد و پس از آن کیک یازدهمین سال تاسیس کانون زمستان بریده شد و این کیک به کودکان شیرخوارگاه آمنه اعطا شد.
حسن ختام این برنامه نیز اجرای قطعات « برف » و « همین یه بار » را به اجرا گذاشت.

در ادامه عکس های « سارا عین الهی » را از این مراسم مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.