موسیقی ایده آل : سالن همایش‌های ایرانیان جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که با امکاناتی جدید و مدرن درصدد آغازی قوی در عرصه اجرای زنده و برگزاری کنسرت در تهران است.

ظرفیت صندلی ۲۰۰۰ نفر، سوییت مخصوص خواننده ، اتاق پاویون و جایگاه CIP ، جایگاه VIP ، پیشرفته‌ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر ، جایگاه ویژه خبرنگاران ، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو ، اولین سالن باقابلیت انتخاب تم رنگ دیوار‌ها ، دسترسی آسان و… ازجمله قابلیت‌های این سالن کنسرت در تهران است که با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» در تلاش است فضایی جدید را به فضاهای کنسرتی پایتخت بیفزاید.

این مجموعه با حمایت دکتر «مرادی» رئیس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران و مساعدت مسوولان محترم وزارت ورزش و جوان و مشارکت و مدیریت بخش خصوصی با حفظ و تقویت زیرساخت‌های برگزاری مسابقات وزنه‌برداری سعی دارد تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های همایش و کنسرت ایران شود و با موقعیتی استراتژیک آماده برگزاری برنامه در تهران و کرج خواهد بود.

فرزاد فرزین نخستین خواننده‌ای است که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در این سالن به اجرای کنسرت خواهد پرداخت تا سالن «همایش‌های ایرانیان» پذیرای نخستین کنسرت رسمی خود باشد.

گفتنی است موقعیت جغرافیایی این سالن در ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک قرار دارد.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.