موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : هفتم و هشتم خرداد ماه ، گروه پر طرفدار سون در سالن وزارت کشور میزبان هوادارنش بود تا گلچینی از قطعاتی که تا به حال از این گروه دوست داشتنی به گوش رسیده بود را اجرا کنند.

این کنسرت با پخش کلیپی از اجراهای گذشته این گروه همراه با ریمیکسی از قطعات محبوبشان به کارگردانی نعیم سیرفی آغاز شد.

دوباره دلم گرفته …

اولین قطعه ای که در ابتدای برنامه توسط گروه سون اجرا شد قطعه پر انرژی تورو میخوام بود که اعضای گروه یک به یک و با شروع پارت های خود ، بر روی استیج آمدند.

  ستاره پر افتخار گروه سون با عشق …

غرور انگیز ترین ، پر افتخار ترین … اینها همه القابی بود که به اولین آهنگی که سون را به جامعه موسیقی معرفی کرده بود نسبت داده شد و آن قطعه چیزی نبود جز قطعه زیبای ستاره و  با پخش کلیپ این آهنگ از ال ای دی های سالن همراه بود

رونمایی از سورپرایز اختصاصی گروه سون برای اولین بار

من عاشقت میشم عنوان جدید ترین قطعه گروه سون بود که برای اولین بار و قبل از پخش رسمی در این کنسرت اجرا شد . اما نکته قابل توجه ای که با اجرای این قطعه همراه بود ، رونمایی از پیانوی اختصاصی گروه سون بود که  اجرای جدیدترین قطعه آنها با این ساز جدید ، مورد استقبال هوادارانشان قرار گرفت.

هشت سال گذشت…

هشت سال از اجرای محبوب ترین قطعه گروه سون می گذرد و هنوز هم شنیدن این قطعه خالی از لطف نیست با تو میمونم نام قطعه دیگری بود که با سولوی ترومپت حسین فراهانی به زیبایی هرچه تمام تر اجرا شد تا یاد آور خاطرات تلخ و شیرین هواداران این گروه باشد.

دوست دارم ، با عشق…

قطعه ریتمیک دوست دارم حسن ختام ستاره باران این شبهای گروه سون بود تا هوادارانشان با خاطره ای خوش سالن را ترک کنند.

باور ، خواهش ، ادعا ،نرو خواهش میکنم ، یه راهی پیش روم بذار،اعتراف ، من بی تو میمیرم  و عشق من دیگر قطعاتی بودند که توسط گروه محبوب سون اجرا شدند

بهروز علیاری (کیبورد و پیانو) ، احمد حضرتی (بوزوکی ، گیتار الکتریک ، گیتار) ، سعید حسن زاده (گیتار بیس) ،محمد زمانی خواه (کیبورد) ، هادی جداری (ساکسیفون) ، حسین فراهانی (ترومپت) ، حسین شریفی (ترومبون)، محمد رضایی زاده (گیتار الکتریک ، گیتار کلاسیک) ، پژمان فرهمند و حمیدرضا نصراللهی (پرکاشن) ، پیمان لطیفی (درامز) اعضای ارکستر گروه سون بودند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای دوران و در چهار سانس برگزار شده بود. ئر ادامه می توانید عکسهای اختصاصی موسیقی ایده آل را به روایت « سجاد چلمبری » ببینید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل 

Leave a Reply

Your email address will not be published.