موسیقی ایده ال : دومین نشست از سلسه‌های نشست‌های «بیداد» که به بررسی مسایل موسیقی ایران می‌پردازد، به مساله‌ لغو کنسرت‌های موسیقی اختصاص یافت.
 در این نشست که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ سیزدهم تیرماه در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه‌ موسیقی به همراه کامبیز نوروزی حقوقدان نظرات خود را بیان خواهند کرد.

حسام‌الدین سراج خواننده‌ موسیقی سنتی، مسعود شعاری آهنگساز، مجید درخشانی آهنگساز و همچنین نادر مشایخی آهنگساز حضور خواهند داشت تا از منظرِ فعالان موسیقی، این مشکل را بررسی کنند.

پیروز ارجمند به عنوان مدیر دولتی و حمیدرضا نوربخش به عنوان مدیر یک نهاد صنفی از جایگاه متفاوت‌تر از دیگر هنرمندان این موضوع را واکاوی خواهند کرد. کامیبز نوروزی هم صحت و سقم قانونی لغو کنسرت‌های مجوزدار را بررسی حقوقی می‌کند.

لغو کنسرت‌ها موضوع دومین نشست «بیداد» است. نشست قبلی که در تاریخ  ۱۵ اسفندماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد به مساله کپی رایت اختصاص داشت. نشست دوم «بیداد» روز شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار رودکی برگزار می‌شود. ورود به این جلسه برای عموم آزاد است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.