موسیقی ایده آل : کنسرت گروه "پلاستیکا" به آهنگسازی نوید اربابیان و امیر اشکان غلامی ۱۱دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران امیر اشکان غلامی که خوانندگی  این کنسرت را نیز بر عهده دارد  متولد  1361 در مشهد، در سال ٧۶ موسیقی رابه صورت خود آموز با نوازندگی گیتار  شروع کرد و در ادامه در سال ٨١ دغدغه خواندن وی را برای اولین بار  به استودیو کشاند.
وی تاکنون  دو آلبوم به نام های "سایه ها"(انتشارات  گلچین آوای شرق) و "پلاستیکا" (باربد) منتشر کرده و چندین قطعه برای انتشار در دست دارد. آلبوم پلاستیکا در سال ٩٢ و در پی همکاری با نوید اربابیان آهنگ ساز خوش ذوق، تولید شد و به بازار عرضه شد . وی معتقد است که هنر و به ویژه موسیقی در جامعه  تاثیر زیادی دارد و از همین رو دغدغه ی همیشگی اش  یعنی توجه و حفظ محیط زیست باعث شد که آلبوم دوم وی  با عنوان پلاستیکا به  بازار موسیقی معرفی شود که با استقبال خوبی مواجه شد .
ترانه های کنسرت گروه " پلاستیکا" سروده نوید اربابیان ، جواد گنجعلی ، آبان صابری ، رضا عابدین زاده و نصرت رحمانی  است  و نوازندگان این کنسرت میلاد مرادی:کمانچه، پرام فریوسفی:ویلون آلتو ، ماکان خویی نژاد:چلو ، نوید اربابیان:باس ، علی باغفر: درامز، علی رضا ثنایی:گیتار ، امید نیک بین:پیانو و کیبورد و امیر اشکان غلامی خواننده و نوازنده گیتار می باشند . قطعاتی که قرار است این گروه  به اجرای آن بپردازند نیز عبارتند از: پلاستیکا ، در چشم های ، کشک زانوی تو ، دنیای واقعی ، بیهوده ، آخرین امید ، پرسه ، سنگفرش ، از من نخواه ببخشمت ، چشم براه ، چرا, ما عاشقیم و دربدرم
گفتنی است کنسرت  گروه " پلاستیکا "  به تهیه کنندگی شهریار جوهری و علی کبیر خلیل با حمایت  انتشارات  فرهنگی هنری آوای باربد در تاریخ یازدهم دی ماه ساعت ۲۱  در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می گردد  و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره ۰۹۳۵۷۵۵۳۸۵۲  تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت  مراجعه نمایند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.