موسیقی ایده آل : آلبوم سرود «تا قله» همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مضامین ملی میهنی و به‌منظور ایجاد حس انگیزشی بیشتر برای آینده ایران در نوجوانان و ترویج فرهنگ سرود منتشر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی این اثر، آلبوم سرود «تا قله» که به‌همت دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران و مرکز رسانه‌ای و عملیات‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و تولید شده است در ۱۰ قطعه با اجرای گروه‌های سرود نجم الثاقب، طاها لارستان، نبی اکرم (ص)، وصال، اسراء، آوای مهر طاها، شمیم ولایت، رایه الزهرا (س)، میثاق تهران و شهید فرجی به‌مخاطبان ارائه خواهد شد.
این اثر در سال ۱۳۹۹ توسط جمعی از هنرمندان توانمند عرصه سرود کشور به‌منظور ایجاد حس انگیزشی بیشتر برای آینده ایران در نوجوانان، ترویج فرهنگ سرود و همچنین کمک به پیشرفت گروه های سرود کشوری، ویژه نوجوانان تهیه و تولید شده است.
آلبوم سرود «تا قله» شامل ۱۰ قطعه است که در آن از گروه‌های سرود باتجربه در سراسر کشور دعوت به عمل آمده است تا اثری شایستهِ سرود ایران تولید شود.
همچنین فایل‌های بی‌کلام این قطعات نیز در آلبوم منتشر شده است که گروه‌های دیگر نیز بتوانند با بازخوانی قطعات تجربیات جدیدی برای خود کسب نمایند و از حمایت‌های دفترموسیقی و سرود سازمان صداوسیما بهره‌مند شوند.
این ۱۰ قطعه به نام‌های قطار، این خونه، شوق تولید، روشن تر از صبح، تا قله، از آن ماست فردا، هوای تازه، یه قصه جدید، زندگی و فرداها توسط گروه‌های سرود سرود نجم الثاقب، طاها لارستان، نبی اکرم (ص)، وصال، اسراء، آوای مهر طاها، شمیم ولایت، رایه الزهرا (س)، میثاق تهران و شهید فرجی اجرا شده و اشعار این قطعات از سروده‌های قاسم صرافان، سید صادق آتشی، علی فردوسی، محمد رسولی، محمد جواد الهی پور و حسین صیامی است.
امید رهبران، حامد جلیلی، مهدی شکارچی، احسان جوادی، امید روشن بین، علیرضا ولایی، مجتبی جوادی، سعید عنایتی، امیرحسین بخشی، سید محمد صادق آتشی، هادی کولیوند، احسان غلامنژاد و حسین صیامی به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در این آلبوم حضور داشتند.
کارگاه سینمایی نگاه مجری طرح، حسن حسن پور مدیر پروژه و مدیر هنری، حسین حسین زاده مدیر اجرایی، زهرا سادات حسینی سرپرست گرافیک و امور هنری و مریم رفائی مدیر روابط عمومی از جمله عوامل این آلبوم هستند.
گفتنی است، به‌زودی نشست خبری آلبوم سرود «تا قله» با حضور تعدادی از عوامل این آلبوم و اهالی رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

e2c7496d-dad3-447f-8650-eaee87f2256a

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.