موسیقی ایده آل:با صدای سام اسدی و هنرنمایی نوازندگان مطرح کشور؛««شونه خالی کن» منتشر شد

خواننده جوان کشورمان که از سال ۸۷ تاکنون فعالیت موسیقی رسمی نداشت، با انتشار جدیدترین قطعات خود در یک آلبوم حضور خود در عرصه موسیقی کشور را تایید کرد.

سام اسدی با انتشار آلبوم پاپ «شونه خالی کن» با حضور بهترین‌های عرصه موسیقی، بار دیگر به عرصه موسیقی آمد تا حضور دوباره‌ای را برای خود در جایگاه خواننده رقم بزند.

ترانه های این آلبوم را اهورا ایمان، بابک صحرایی، فرهاد ابراهیمی و سام اسدی سروده‌ اند و در زمینه آهنگسازی علاوه بر آهنگ‌هایی از سام اسدی،بابک زرین و آرمان نیز آهنگسازی قطعات را به عهده داشته‌اند.

فرزاد سرور،بهروز علیاری، بهنام حکیم، نیمانورمحمدی و بابک زرین نیز در زمینه تنظیم قطعات با سام اسدی همکاری کرده‌اند. همچنین میکس و مسترینگ تمام قطعات توسط احسان جوادى  به جز قطعه شک نکن که توسط بهروز علیاری صورت گرفته است.

در آلبوم «شونه خالی کن» نوازندگان مطرحی همچون عین الله کیوان شکوه(درامز)، میثم مروستی، علی جعفری، مازیار ظهیرالدینی و بابک شهرکی(ویلون)، عمادرضا نکویی(ویلون آلتو)، رضا تاجبخش(پیانو)، کریم قربانی (ویلونسل)، فیروز ویسانلو(گیتار)، بهنام حکیم( گیتارقطعه۴)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، بهنام حکیم( بوزوکی) و هادی جداری(ساکسوفن) در کنار سام اسدی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط این آلبوم با نظارت میلاد ابراهیمی دراستودیو روژان انجام شده است و صدابرداری آن نیز به عهده محمدعباسی بوده است.

آلبوم «شونه خالی کن» به تهیه کنندگی ناصر جعفری و محمدحسن عبدالرحیمی از سوی موسسه هنرنماى پارسیان و از روز ۵ شنبه منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

سام اسدی از سال ۱۳۸۳ فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرده است و تاکنون آلبوم‌های رهسپار(۱۳۸۵) و حلالم کن(۱۳۸۷) را در کارنامه خود ثبت کرده است. وی که فارغ التحصیل رشته عمران است، در فیلم‌های «حساب بی حساب» به کارگردانی حجت رییسی و «نقش‌ها و دیوارها» به کارگردانی بیژن حجازی ایفای نقش کرده است. تیتراژ پایانی فیلم «حساب بی حساب» و«آخرین پرواز»(زندگی شهید عباس دوران از دیگر فعالیت‌های این خواننده و آهنگساز جوان است.

علاقه‌مندان می توانند برای تهیه این آلبوم به مراکزفروش محصولات فرهنگی و هنری سطح کشور مراجعه کنند.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

/منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.