موسیقی ایده آل : نخستین آلبوم حامد همایون خواننده تازه وارد موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دوباره عشق» از ۲۲ دی ماه در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.
حامد همایون که طی ماه های گذشته توانسته با انتشار تک آهنگ هایی در فضای موسیقی معرفی شود، نخستین آلبوم رسمی خود را با عنوان «دوباره عشق» در تاریخ ۲۲ دی ماه در بازار موسیقی منتشر خواهد کرد.

محسن رجب پور مدیر عامل شرکت «ترانه شرقی» درباره انتشار نخستین آلبوم رسمی حامد همایون گفت: فضای موسیقی در کشور به گونه‌ای شده که بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی از یاس، غم و عشق های واسوخت می‌خوانند ولی ماموریت حامد همایون در این آلبوم تزریق فضایی مثبت و سرشار از انرژی خوب در جامعه است که شرکت ترانه شرقی سعی دارد در آینده ای نزدیک بیشتر و بیشتر در این فضا فعالیت و فرهنگ سازی کند.

رجب پور در توضیح جزئیات بیشتر این اثر نیز توضیح داد: برای بیست قطعه در قالب یک آلبوم مجوز انتشار اخذ شده که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، آلبوم در ۱۸ قطعه که شامل ۱۲ قطعه از آثار منتشر شده و ۶ قطعه جدید است، روانه بازار می شود. ضمن اینکه موزیسین هایی چون سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری در این آلبوم همکاری کرده اند و سهیل حسینی، محمدرضا نظری، ندا حاتمی، آرزو مرجانی و مریم زاهدی نیز ترانه سراهای نخستین آلبوم رسمی حامد همایون هستند.

نخستین آلبوم رسمی حامد همایون با امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در ایران روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و موسسه فرهنگی «GEMMY MUSIC RECORDS» نیز امتیاز انتشار جهانی این اثر را برعهده دارد.

2327804

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.