موسیقی ایده آل : در آستانه عید نوروز تقریبا تمامی هنمندان عرصه موسیقی در تلاش برای انتشار آثار خود هستند . در این میان اتفاق عجیبی که نظیر آن را در بازار موسیقی کشور تا به امروز نداشتیم انتشار سه آلبوم از هنرمندان شناخته شده ی کشورمان در یک روز است . 

آلبوم های دریا اثر « آرش و مسیح » ، زندگی کن اثر « رضا صادقی » و عالیجناب اثر « گروه ایوان » از امروز ۲۵ اسفند ماه در سراسر کشور منتشر شدند.

آلبوم دریا اولین آلبوم مسیح عدل پرور و آرش عدل پرور است. مسیح و آرش محبوبیت فوق‌العاده‌ای به واسطه تک آهنگ‌های موفقشان به دست آورده‌اند و بلاخره آلبوم دریا را روانه بازار موسیقی کشور کردند. تنظیم، میکس و مسترینگ کار با مسعود جهانی بوده و ترانه و ملودی‌ها از مسیح و آرش. البته آصف آریا و منصور فرهادیان ترانه و ملودی دو آهنگ را خلق کرده‌اند. در موسیقی مسیح و آرش فضای الکترونیک غالب است و فضای بعضی از کار کمی به سمت موسیقی هیپ هاپ می‌رود و به نظر می‌رسد یکی از دلایل موفقیتشان همین موضوع باشد.در ادامه کا ور های این آلبوم  را مشاهده می نمایید.

 

 

آلبوم جدید رضا صادقی زندگی کن نام دارد. زندگی کن چهارده آهنگ دارد. به غیر از خود رضا صادقی وحید پویان، میلاد بابایی، بابک بابایی، مجتبی ابوالقاسم‌ پور، انوش بنارویی و معین راهبر آهنگسازان کار بوده‌اند. آهنگ زندگی کن یعنی اولین آهنگ یک ترانه نسبتا اجتماعی دارد و آهنگی انگیزشی است. در ادامه کارهای عاشقانه و پر احساسی به سبک خود صادقی می‌شنویم. گویش هرمزگانی فراموش نشده و به سنت آلبوم‌های قبلی یک آهنگ بندری به اسم جوک دهاتی می‌شنویم. رضا صادقی در آخرین روزهای سال نود و هفت هدیه خوبی به طرفداران پرشمارش داد. در ادامه کاورهای این آلبوم را مشاهده می نمایید.

 

 

آلبوم عالیجناب گروه ایوان نیز سرانجام منتشر شد. اولین آلبوم ایوان بند به نام موفق ترین تک ترک این دو گروه یعنی عالیجناب نامگذاری شده است. در ادامه آهنگ‌های تازه برای طرفداران این گروه تدارک دیده شده. آهنگ دوم آهنگی پرانرژی است؛ که تلفیق موسیقی الکترویک با فضایی ایرانی سنتی است. آهنگ آرام و عاشقانه تخصص ایوان بند است و در ادامه آلبوم آهنگ‌های زیبایی با این مود می‌شنویم. آهنگ تند و سریع تر از قسمت های محبوب هر آلبومی هستند. اگر می‌خواهید سریعتر سراغ آنها بروید؛ سروناز، بمونی برام، نفسی، شاهکار و آروم جون آهنگ‌های مورد نظر شما هستند. این آلبوم به همت موسسه آوای هنر منتشر شد.در ادامه کاور های این آلبوم را نیز مشاهده می نمایید.

 

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.