موسیقی ایده آل: رونمایی و انتشارِ سومین آلبوم مهدی سپهر با نام “صدای پای عشق” که قرار بود در مردادماه انجام شود، به دلیلِ شرایط این روزها و همدردی با مردمِ شریف خوزستان به زمان دیگری موکول شد. سپهر خود خوزستانی الاصل است.

به گفته امیرحسین بی‌ریا ناشر آلبوم “صدا پای عشق” مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم که قرار بود پنجشنبه چهاردهم مردادماه برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخِ جدید انتشار اطلاع رسانی خواهد شد.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه از آخرین ساخته ها و برخی قطعات نوستالژیک این خواننده، آهنگساز و شاعر باسابقه است و مهدی سپهر برای تنظیم این اثر با پسرش نوید سپهر همکاری داشته است.

نوید سپهر از تنطیم کنندگان شناخته شده موسیقی ایران است و در بسیاری از آثار دهه هفتاد و هشتاد پدرش نیز در مقام تنظیم کننده با ایشان همکاری داشته است.

تازه ترین تک آهنگ مهدی سپهر با نام “دل” با تنظیم مازیار عطاریان سال گذشته منتشر شده و به غیر از این، بقیه قطعات این آلبوم را نوید سپهر تنظیم کرده است.

آلبوم”صدای پای عشق” به همت موسسه فرهنگی هنری “جام سبز” منتشر خواهد شد.

مهدی سپهر متولد اهواز و هم نسل و هم سن با نسل طلایی خوانندگان و موسیقیدانان موسیقی پاپ ایران است. او که فارغ‌التحصیل مهندسی راه و ساختمان است، فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۰ از رادیو در میدان ارگ تهران آغاز کرد و نخستین بار توسط “علی تجویدی” به عنوان یک خواننده توانا و استعداد ویژه معرفی شد.

اولین آهنگی که به صورت رسمی توسط وی اجرا شده‌است هم، “در کام امواج” به آهنگسازی استاد تجویدی بوده‌ است. او بعدتر آثار همه گیری را ساخت که «رنگ و وارنگ، از همه رنگ» و «عسل» از جمله مشهورترین این آثار است.

مهدی سپهر بعد از انقلاب و در اوایل دهه هفتاد دوباره با «بهار را صدا بزن» دوباره درخشید و از جمله اولین هنرمندان موسیقی پاپ در بعد از انقلاب است.

بنابر اعلام بی ریا، مدیر شرکت جام سبز و تهیه کننده این آلبوم؛ صدای پای عشق به احتمال قریب به یقین بعد از ایام ماه محرم منتشر خواهد شد.

photo_2021-08-04_10-49-43

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.