موسیقی ایده آل – سارا امینی : سلام بمبئى ملودرامى عاشقانه است که داستان اشنایی  یک پسر ایرانى و یک دختر هندى ، که هر دو دانشجوى پزشکى هستند ، را بیان میکند که درگیر اتفاقات احساسى و پیچیده اى میشوند .
خبر بازى و شایعات مربوط به خواندن "محمد رضا گلزار" در فیلم سلام بمبئى ، در کنار ایشواریا و دیگر بازیگران مشهور هندى ، طى یک بازه زمانى بشدت خبرساز بود و نام پروژه را براى مدتى سر زبان ها انداخت .
اما جنجال اصلى زمانى به پا شد که شایعات مربوط به پیوستن "بنیامین بهادرى " به این پروژه ، تأیید شد و بهادرى نه تنها موسیقى فیلم را در کنار "سونونیگام" کار میکند بلکه در سلام بمبئى به ایفاى نقش نیز پرداخته است .
ظاهراً بنیامین بهادرى در فیلم نقش دوست محمدرضا گلزار را إیفا میکند و قرار است کلیپ هایی را اجرا کند .
شایان ذکر است بودجه ى کل این فیلم حدود شش میلیارد تومان تخمین زده شده و تا ٢۵ اسفند ماه و پس از ۴٠ جلسه فیلم بردارى در هند ، گروه وارد تهران و از ٩۴/١١/٢۶ ادامه ى فیلم بردارى در تهران و به مدت ١ هفته صورت خواهد گرفت و از فرودگاه امام خمینی (ره) اغاز خواهد شد.
بازیگران اصلى سلام بمبئى نیز : محمد رضا گلزار،بنیامین بهادرى،گلشن گرووربدمن ، دیا میرزا ،تالیپ تاهیل و پوتامدیلون هستند .
این فیلم در هند، پاکستان و چند کشور عربى اکران پاییزى خواهد داشت .
همچنین حدود ٣٠ ٪‏ فیلم به زبان فارسى میباشد و هفتاد درصد دیگر دوبله نخواهد شد و بسته به مکان اکران زیرنویس خواهد داشت .
کارگردان این فیلم قربان محمد پور و تهیه کننده نیز جواد نوروز بیگى میباشد.
ضمناً در این فیلم دیا میرزا( ملقب به دختر پاک دامن در بالیوود) جایگزین آیشواریا نقش مقابل محمد رضا گلزار را إیفا میکند .
دستمزد بسیار بالا (حدود سه و نیم میلیارد) ، شهرت زیاد و سن بالاى آیشواریا از دلایل این جایگزینى است .

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.