موسیی ایده آل – محمد کردی : پس از از پایان وقفه دو ماهه به مناسبت ماه های محرم و صفر و پس از حل مشکل صدور مجوز ها از سوی اداره ی اماکن استان تهران ، کنسرت های پاییتخت بار دیگر جان تازه ای به خود خواهند گرفت.

بنابر خبر های اعلام شده توسط شرکت های برگزار کننده کنسرت ، نخستین کنسرت زمستانی سال ۹۳ را مسعود امامی به روی صحنه خواهد برد.این کنسرت در روز ۵ دی ماه طی یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.باید منتظر ماند و دید امامی که به تازگی سومین آلبومش را با نام «همیشگی» روانه بازار کرده است چگونه از مخاطبینش استقبال خواهد کرد.

پس از آن مازیار فلاحی ، پس از لغو کنسرت هایش پیش از ایام سوگواری،نخستین کنسرت آلبوم «ماه هفتم» را در هشتمین روز از زمستان برگزار خواهد کرد و به انتظار هوادارانش پایان خواهد داد.

رضا یزدانی آقای خاص موسیقی کشورمان نیز با اجرای جدیدترین آلبومش به دیدار یزدانیست ها خواهد رفت ! وی در روز ۱۵ دی ماه به روی صحنه می رود و آلبوم جدید خود را با نام «سلول شخصی» اجرا خواهد کرد.

احسان حق شناس خواننده خوب موسیقی کشورمان نیز پس از لغو کنسرت آبان ماه اش ، در تاربخ ۱۷ دی ماه پا بر روی استیج خواهد گذاشت و گلچینی از قطعات البوم هایش را به اجرا خواهد گذاشت.

امید است با استقبال شما مخاطبین فهیم موسیقی روند اجرای کنسرت های موسیقی کشورمان روز به روز پیشرفت کند.

شایان ذکر است که به احتمال فراوان هنرمندان دیگری نیز مانند فرزاد فرزین،بابک جهانبخش،حمید عسکری و…. نیز در دی ماه به روی صحنه خواهند رفت که به محض قطعی شدن اخبار آن از طریق همین رسانه به سهم و نظر شما دوستداران موسیقی خواهد رسید.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.